• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΗΣ' | 20 Σεπτεμβρίου 2019, 03:51

    παρ 1α: Πρέπει να εισαχθεί πρόβλεψη και για τα ΦΠ και ΝΠ που δηλώνουν στην Δ.Ο.Υ. κατάσταση "ΑΔΡΑΝΕΙΑ" καθώς με αυτό τον τρόπο παύουν να ασκούν εμπορική δραστηριότητα, ουσιαστικά απαλλάσσονται από την υποχρέωση εγγραφής και η ετήσια επιβάρυνσή τους πρέπει να είναι μηδενική ή αναλογική του χρόνου που παραμένουν αδρανείς. παρ.1β: Αυτά τα τέλη δεν μπορούν να εμπίπτουν στο ακόλουθο "..καθορίζεται ανά κατηγορία υπόχρεου ..". Μάλλον εισήχθηκε εκ λάθους και πρέπει να διαγραφεί. παρ. 2: στην α παράγραφο στο λεκτικό "... ενώ τα τέλη που καταβάλλονται στις Ειδικές Υ.Γ.Ε.ΜΗ. των Επιμελητηρίων αποτελούν εξ’ πόρους των Υ.Γ.Ε.ΜΗ για την κάλυψη όλων των δαπανών λειτουργίας τους." πρέπει να διορθωθεί η λανθασμένη αναφορά ότι αποτελούν πόρους των ΥΓΕΜΗ από το ορθό "αποτελούν πόρους των Επιμελητηρίων" διότι: 1) δημιουργία ασυμφωνία με το προηγούμενο εδάφιο όπου οι πόροι των Ε.Υ.ΓΕΜΗ των Υπουργείων αποτελούν πόρους του Κρατικού Προϋπολογισμού κι όχι των Ε.Υ.ΓΕΜΗ 2) αν παραμείνει ετσι, υποχρεώνει στην ύπαρξη ξεχωριστού λογιστηρίου σε καθε Υ.ΓΕΜΗ σε κάθε Επιμελητήριο και την τήρηση διπλών καταστάσεων εσόδων εξόδων εντός του ιδίου επιμελητηρίου, κάτι που είναι ανέφικτο και ανεδαφικό. 3) Τα επιμελητήρια είναι οι φορείς που αναλαμβάνουν το πλήρες κόστος λειτουργίας της Υ.ΓΕΜΗ (προσωπικό, στέγη, εξοπλισμό, παροχές κλπ) άρα τα επιμελητήρια είναι αυτά που είναι υπεύθυνα για την διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των Υ.ΓΕΜΗ. 4) στην συνέχεια του κειμένου, προβλέπεται ότι τα Επιμελητήρια είναι αυτά που πρέπει να αποδίδουν ποσοστό στην ΚΕΕΕ για κάλυψη αναγκών κλπ κι όχι οι Υ.ΓΕΜΗ. παρ. 2: Το ποσοστό απόδοσης στην ΚΕΕΕ πρέπει να είναι σαφές και ξεκάθαρο στο 5% και να απαλειφθεί το λεκτικό "κατ΄ελάχιστο". παρ.2: Η τήρηση του διορθωμένου πάροντος νόμου και ορθή κι απρόσκοπτη τακτοποίηση των υποχρεώσεων κάθε εγγεγραμμένου, θα παρέχει σε κάθε Επιμελητήριο τους κατάλληλους πόρους για την ορθή στελέχωση και λειτουργία έκαστης ΥΓΕΜΗ. Η κάλυψη κόστους μιας ΥΓΕΜΗ απο τα έσοδα μιας άλλης, μπορεί κάλλιστα να μεταφραστεί ότι η σκληρά πιεζόμενη και δοκιμαζόμενη επιχειρηματική κοινότητα που όμως παλεύει κι ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της καλείται από την δική της νομιμότητα και το δικό της υστέρημα να καλύψει την άρνηση οικονομικής τακτοποίησης, των εκ του νόμου υποχρεώσεων, μιας άλλης επιχ/κης κοινότητας ή την ανικανότητα ή ανευθυνότητα μιας άλλης Επιμελητηριακής νομάδας ή Διοίκησης αυτής. Κι αυτό είναι ΛΑΘΟΣ καθώς σταδιακά θα οδηγήσει κι άλλες επιχ/κες κοινότητες σε μη τήρηση των υποχρεώσεών τους, μιας κι αποδεδειγμένα πλέον οι "μπαταχτσήδες" διαρκώς δικαιώνονται! Παρ.5 : Πρέπει να αντικατασταθεί με την ενημέρωση του υπόχρεου από την ηλεκτρονική σελίδα του ΓΕΜΗ τόσο για την πρωτοκόλληση όσο και για τα δικαιώματά του. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται το κύρος των ενεργειών ειδάλλως θα πρέπει να προβλεφθεί αντίστοιχα και η διακρίβωση της παραλαβής των στοιχείων από τον αιτούντα.