• Σχόλιο του χρήστη 'Πάρης Γραβουνιώτης' | 15 Ιουνίου 2020, 11:41

     Η διαβούλευση που αφορά την τροποποίηση των κανονισμών λειτουργίας εντός ΟΥΜΕΔ, πρέπει να στοχεύει στην διαδραστική σχέση μεταξύ των ενεργών εγκατεστημένων και των φορέων διαχείρισης, την ανταλλαγή απόψεων και την κατάθεση συγκεκριμένων, επιστημονικά τεκμηριωμένων προτάσεων.  Είναι προφανές ότι ανάπτυξη δύναται να επιτευχθεί αποκλειστικά από ενεργές επιχειρήσεις και όχι από ανενεργά - αδόμητα γήπεδα που διατηρούν στην κατοχή τους οι φορείς διαχείρισης.  Η διαβούλευση πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική, δημοκρατική και ουσιαστική χωρίς αποκλεισμούς, άλλως καθίσταται προσχηματική. Με βάση τις παραπάνω εύλογες παραδοχές είναι απαραίτητο: 1. να αναφερθεί σαφώς και να προστεθεί ότι, ‘’ δύναται να εγκριθεί τουλάχιστον από το πενήντα τοις εκατό (50%) συν μία ψήφο των ενεργών εγκατεστημένων επιχειρήσεων.’’ 2. Να αφαιρεθεί η προϋπόθεση ότι ‘’ οι εγκατεστημένες επιχειρήσεις καταλαμβάνουν τουλάχιστον το πενήντα ένα τοις εκατό (51%) της έκτασης του ΟΥΜΕΔ για τους εξής ειδικούς λόγους : α) το συντριπτικό μέρος των γηπέδων εντός οργανωμένων υποδοχέων παραμένει ανενεργό και αδόμητο σε ποσοστά άνω του 50% σε πολλούς υποδοχείς μεταποιητικής δραστηριότητας β) η παραπάνω προϋπόθεση αποκλείει από τη διαβούλευση τις ενεργές επιχειρήσεις που βρίσκονται στο συντριπτικό μέρος των οργανωμένων υποδοχέων της χώρας, αφαιρώντας ακόμα και το δικαίωμα να εκφέρουν απόψεις για τους κανονισμούς που αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας τους. γ) οι ισχύοντες αναχρονιστικοί και επιστημονικά ανεπαρκείς κανονισμοί λειτουργίας που ακολούθησαν μια άκρως προσχηματική διαβούλευση το 2011, θα εξακολουθήσουν να εξυπηρετούν για χάρη των οργανωμένων υποδοχέων, την αφωνία της αδόμητης γης.