• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΑΛΟΥΚΑΣ' | 26 Ιανουαρίου 2021, 10:34

    Θεωρώ ότι η δυνατότητα έναρξης λειτουργίας συνεργείων αυτοκινήτων με τη διαδικασία της γνωστοποίησης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών και τον ανάλογο υπηρεσιακό έλεγχο, θα έχει ως συνέπειες: α. τη «νομιμοποίηση» και λειτουργία πληθώρας παράνομων εγκαταστάσεων συνεργείων, β. την αδυναμία ελέγχου της νόμιμης και ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων αυτών και, εν τέλει, γ. σοβαρότατους κινδύνους για τη δημόσια ασφάλεια και τη χωροταξική και περιβαλλοντική ισορροπία. Θα τασσόμουν προφανώς υπέρ της απλοποίησης και επιτάχυνσης των διαδικασιών αδειοδότησης και λειτουργίας των συνεργείων, η οποία θα μπορούσε να γίνει, εφόσον είχε ολοκληρωθεί και λειτουργούσε το Ψηφιακό Μητρώο των συνεργείων του Υπουργείου Μεταφορών και υπήρχε ο αναγκαίος ελεγκτικός μηχανισμός. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας και της σημασίας των συνεργείων για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια, θεωρώ ότι είναι παντελώς άκαιρη και δεν ενδείκνυται σε καμία περίπτωση η ένταξη των συνεργείων στο καθεστώς γνωστοποίησης στην παρούσα φάση και με τα υφιστάμενα δεδομένα. Οπότε, σε κάθε περίπτωση, τάσσομαι υπέρ της διαδικασίας εγκρίσεως αντί της διαδικασίας γνωστοποίησης.