• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ' | 29 Ιανουαρίου 2021, 13:11

    Η Ένωση Επισκευαστών Οχημάτων Ν. Σερρών, ως το πρωτοβάθμιο όργανο εκπροσώπησης των επαγγελματιών που ασχολούνται με την επισκευή και συντήρηση όλων των οχημάτων, δεν θα μπορούσε να μην είναι υπέρ της απλοποίησης και επιτάχυνσης των διαδικασιών αδειοδότησης και λειτουργίας των συνεργείων, με την βασική προϋπόθεση της ολοκλήρωσης, σωστής λειτουργίας και έλεγχου από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, του ψηφιακού μητρώου των συνεργείων που το Υπουργείο Μεταφορών που έχει εξαγγείλει άλλα δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Ωστόσο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, εάν δεν το γνωρίζετε, ότι με το υπάρχων καθεστώς λειτουργούν στην Π.Ε. μας πάρα πολλές επιχειρήσεις οι οποίες ασχολούνται με την επισκευή του οχήματος και δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες αδειοδοτήσεις είτε σε θέματα εγκαταστάσεων είτε σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης των υπευθύνων τεχνιτών, που εκμεταλλεύονται τις ελλείψεις του κρατικού μηχανισμού σε θέματα εποπτείας και ελέγχου. Αυτή είναι η σκληρή Ελληνική πραγματικότητα που θεωρούμε ότι θα επιδεινωθεί με την ένταξη των συνεργείων στο καθεστώς γνωστοποίησης, το οποίο θα παρέχει ακόμη μεγαλύτερη χαλαρότητα στην εγκατάσταση των συνεργείων. Με γνώμονα ότι η Ένωση μας προσπαθεί να βοηθήσει τον κάθε νέο επαγγελματία που θέλει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο μας, παρέχοντας όλες τις τεχνικές συμβουλές σχετικά με το νομικό πλαίσιο αδειοδότησης των συνεργείων αυτοκινήτων, μετά και την ΚΥΑ οικ.81590/1446/Φ.4.2./2015 (ΦΕΚ τ. Β 3002/2015) και την ένταξη των εγκαταστάσεων αυτών στα Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης, που έχει ήδη απλοποιηθεί στο μέτρο του δυνατού, θεωρούμε βέβαιο ότι η ένταξη στο καθεστώς της γνωστοποίησης θα επιφέρει άναρχη εξάπλωση των συνεργείων που θα είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να διορθωθεί, γιατί εάν σε περίπτωση ελέγχου διαπιστωθούν οι αποκλίσεις (π.χ. τετραγωνικών, αποστάσεων ασφαλείας από άλλες εγκαταστάσεις, περιβαλλοντικών δεσμεύσεων, κ.α.) θα έχει σαν αποτέλεσμα τη σφράγισή του, άρα και την οικονομική καταστροφή της επιχείρησης, είτε λόγω άγνοιας είτε από εσφαλμένη επιλογή τεχνικών ή οικονομικών συμβούλων. Ακόμα και στην περίπτωση της μετεγκατάστασης το πλήγμα θα είναι μεγάλο και θέλουμε να το προλάβουμε, γιατί οι σταθερές εγκαταστάσεις που απαιτούνται για την λειτουργία των συνεργείων έχουν μεγάλο κόστος. Συμπερασματικά σύμφωνα με όλα τα παραπάνω και με βασικό γνώμονα την σωστή επισκευή και κατ’ επέκταση την οδική ασφάλεια των πολιτων, θεωρούμε ότι δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση σε καμία περίπτωση η ένταξη των συνεργείων στο καθεστώς γνωστοποίησης.