• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Β. Μητρέλης' | 4 Νοεμβρίου 2009, 17:44

    Γιά την παρ. 1 εδάφιο α. α) Βεβαίωση Συνηγόρου του Καταναλωτή, Ένωσης Καταναλωτών, δικηγόρου ή άλλου δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα που συντρέχει τους καταναλωτές σε ζητήματα υπερχρέωσης, από την οποία να προκύπτει η πραγματοποίηση της προσπάθειας εξωδικαστικού συμβιβασμού του άρθρου 2 και η αποτυχία αυτής και στην οποία να εκτίθεται το σχέδιο συμβιβασμού καθώς και οι λόγοι της αποτυχίας του. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως εγκρίνονται οι αρμόδιοι για την παραπάνω δραστηριότητα φορείς. Να προστεθεί και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών & Επενδυτικών Υπηρεσιών. Όλες οι Τράπεζες διαθέτουν τμήματα Σχέσεων με Πελάτες, τμήματα Ληξιπροθέσμων Οφειλών, τμήματα Τραπεζικού Μεσολαβητή, με δημοσιευμένα τηλέφωνα και email, στις ιστοσελίδες των, στους Γ.Ο.Σ. καθώς και ταχυδρομικές διευθύνσεις. Θα μπορούσε να προκύπτει η πραγματοποίηση της προσπάθειας εξωδικαστικού συμβιβασμού του άρθρου 2 με επί αποδείξει αποστολή εγγράφου αιτήματος ως ανωτέρω, η και να προβλεφθεί και θεσπισθεί διά του νόμου, διαδικασία υποβολής των αιτημάτων εγγράφως και επί αποδείξει, στα κατά τόπους υποκαταστήματα των Τραπεζών. Γιά το άρθρ. 1, εδάφιο β. Ο οφειλέτης των καταγγελθεισών συμβάσεων, δεν δύναται να γνωρίζει το συνολικό ύψος της οφειλής του διότι οι τράπεζες δεν χορηγούν στοιχεία μετά την καταγγελία. Επίσης δεν προβλέπεται συνέπεια γιά την περίπτωση κατά την οποίαν τα πιστωτικά ιδρύματα δεν παραδώσουν εντός οκτώ εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση σε αυτά της αίτησης του οφειλέτη, αναλυτική κατάσταση των οφειλών σύμφωνα με τα παραπάνω.