• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ' | 8 Σεπτεμβρίου 2021, 19:44

    1.Στην προσωρινή άδεια λειτουργίας θα πρέπει να ορίζεται το ποσοστό κέρδους, όπως αυτό προκύπτει από την μελέτη τεκμηρίωσης που έχει υποβάλλει η ενδιαφερόμενη εταιρεία και η οποία έχει ακολουθήσει τις οδηγίες του ΟΟΣΑ και τις υποδείξεις της αρμόδιας Υπηρεσίας,. 2.Η έκδοση της οριστικής άδειας από το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων δεν θα πρέπει να υπερβεί χρονικά την προθεσμία των 50 ημερών που ορίζεται στην παράγραφο 1 του παρόντος. Σε διαφορετική περίπτωση η ενδεχόμενη καθυστέρηση της έκδοσης της οριστικής αδείας και μάλιστα υπό την αίρεση της ανακλήσεως της, θα οδηγήσει σε ανυπέρβλητα προβλήματα και θα δημιουργήσει μεγαλύτερες γραφειοκρατικές εμπλοκές από τις υφιστάμενες και θα ακυρώσει στην πράξη την πρόθεση του Νομοθέτη για την βελτίωση της διαδικασίας υπαγωγής και τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται σήμερα, αφού η έκδοση της άδειας υπαγωγής διαρκεί πολλούς μήνες , σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν αναρτηθεί στην διαύγεια. 3.Στην σχετική διάταξη της παραγράφου 2 εδάφιο 3 να υπάρξει χρονική πρόβλεψη μέσα στην οποία η αρμόδια Υπηρεσία μπορεί να ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία για την έκδοση της οριστικής άδειας, εφόσον υπάρχουν ελλείψεις. Συγκεκριμένα η Υπηρεσία να υποχρεώνεται να ενημερώσει την ενδιαφερόμενη εταιρεία, εντός 10 ημερών από την έκδοση της προσωρινής αδείας για το σύνολο των ελλείψεων που διαπιστώνει, ώστε να τηρηθεί η προθεσμία των 50 ημερών για την έκδοση της οριστικής άδειας. Για την καλύτερη τήρηση της διαδικασίας πρέπει να ληφθεί υπόψη και η καλή πρακτική που ακολουθεί το Υπουργείο στον Αναπτυξιακό Νόμο, όπου εντός ολίγων ημερών από την υποβολή του αιτήματος, η υπηρεσία αποστέλλει στον ενδιαφερόμενο email, με το οποίο του γνωστοποιείται η πληρότητα του φακέλου, και ακολουθεί σύντομα και δεύτερο για την αξιολόγηση της οικονομοτεχνικής μελέτης.