• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΔΑΜΑΝΤΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ' | 13 Νοεμβρίου 2021, 13:08

    Υπό την ιδιότητα του Προέδρου του Ελληνικού Επιμελητηριακού Επιχειρηματικού Συνδέσμου Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ) προτείνω στο Άρθρο 13 Στο Άρθρο 6 επιλέξιμες δαπάνες,θα χρήσιμο να προστεθούν και αυτές εκπόνησης μελετών σκοπιμότητας βιψσιμότητας ή και τεχνικών μελετών υλοποίησησς των δράσεων που προβλέπει ο παρόν Νόμος Στο Άρθρο 13 στους δικαιούμενους ενίσχυσης του παρόντος Νόμου να προτεθούν Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες και φορείς όπως ο Ε.Ε.ΣΥ.Μ (που ενώνει Επιμελητήρια από όλη την Ελλάδα, μαζί με επιχειρήσεις και φορέις του κλάδου των Μεταφορών, Οργανισμούς Λιμένων, Αυτοκινητοπρόμους, και προσωπικότητες των μεταφορών και της εφοδιαστικής) αλλά και οι Αναπτυξιακές Εταιρείες που έχουν συστήσει Επιμελητήρια προκειμένου να αναπτυχθούν και υποστηριχθούν από αυτές αναπτυξιακές δράσεις που σχετίχονται με τις μεταφορές (εκσυγρονισμός μεταφορικών συστημάτων, φηφιοποίηση μεταφορών, συνεδεσιμότητα της ελλάδος με την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου) αλλά και της εφοδιαστικής, ιδιαίτερα την Ανάπτυξη Αντικών Εμπορευματικών Μεταφορών (City Logistics) Στό Άρθρο 16 στις προυποθέσεις ενισχύσεων περιφερειακού χαρακτήρα θα ήταν χρήσιμο να προστεθούν και συμπράξεις εταιρειών για την δημιουργία εγχειρημάτων, όπως αυτά των Εμπορευματικών Κέντρων Σταθμών και Κόμβων καθώς και Αστικών Κέντρων Ενωποίησης Εμπορευμάτων αλλά και την προόθηση λύσεων για τις Αστικές Εμπορευματικές Μεταφορές (City Logistics) ώστε έτσι να επιτυγχάνεται ευκολότερα ο περιφερεικός χαρακτήρας με την σύμπραξη εταιρειών και του εκάστοτε Δήμου ή Περιφέρειας, όπως αναφέρεται και σι Άρθρο 45 παραγραφος 1 ’’Τα υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια είναι τα οριζόμενα στο άρθρο 5 και σύμφωνα με το Παράρτημα Α και εμπίπτουν στην πρωτογενή παραγωγή, στη μεταποίηση γεωργικών προϊόντων, στην αλιεία, στην έρευνα και εφαρμοσμένη καινοτομία, στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, στη μεταποίηση και στην εφοδιαστική αλυσίδα.’’ Και σύμφωνα με το Άρθρο 55 παράγραφος β.