• Διαβάζοντας το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου, θεωρούμε πολύ θετικό το γεγονός ότι ανάμεσα στα 13 διαφορετικά καθεστώτα ενισχύσεων τα οποία προβλέπονται, συμπεριλαμβάνεται και το καθεστώς της Μεταποίησης-Εφοδιαστικής (καθεστώς 7). Όσον αφορά τις επιλέξιμες δαπάνες θεωρούμε σημαντικό ότι στο παράτημα Α (σελ.81) αναφέρονται ως επιλέξιμα επενδυτικά σχέδια αυτά που αφορούν σε τομείς μεταξύ άλλων, της αποθήκευσης (ΚΑΔ 52.1) και των υπηρεσιών μεταφοράς με διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού προς τρίτους (logistics) (ΚΑΔ 52.29.19.03). Διαπιστώνοντας ότι η όλη φιλοσοφία του νομοσχεδίου εδράζεται στην λογική παροχής κινήτρων προσέλκυσης για επενδύσεις από ημεδαπούς ή αλλοδαπούς επενδυτές με κεντρικό στόχο τον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, θεωρούμε πολύ σημαντική την αναφορά στο παράρτημα Β (σελ.90) στην παράγραφο 13/1 για επιλέξιμες δαπάνες που αφορούν σε αναβάθμιση των προσόντων (up-skilling) ή την επανεκπαίδευση των εργαζομένων (re-skilling). Δεν θα μπορούσε κατά την γνώμη μας να επιτευχθεί ο στρατηγικός στόχος, που θέτει το νομοσχέδιο, για τον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, αν δεν υπάρχει παράλληλα διαρκής εκπαίδευση και αναβάθμιση προσόντων του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων. Με βάση λοιπόν την παραπάνω εκτίμηση μας, θεωρούμε πως η ένταση ενίσχυσης των δαπανών ως ποσοστό επιλέξιμων δαπανών για αναβάθμιση προσόντων και επανεκπαίδευση εργαζομένων πρέπει να φτάσει στο 100%