• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - Υπάλληλος ΠΔΜ' | 3 Ιανουαρίου 2022, 12:52

    Σχετικά με όσα αναφέρονται στα άρθρα 7-9 και στις παραγράφους 8-9 του άρθρου 52 του υπο διαβούλευση Ν/Σ σας παραθέτω τα παρακάτω: Εμπειρία και Σχέσεις Συνεργασίας και Εμπιστοσύνης: Η λειτουργία των υφιστάμενων δομών διαχείρισης INTERREG (ΔΑ, ΚΓ) έχει εγκαταστήσει ένα σύστημα συνεργασίας και εμπιστοσύνης το οποίο δρα ως καταλύτης στην αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων των διασυνοριακών περιοχών με το σχεδιασμό και υλοποίηση κοινών δράσεων. Η εμπειρία των στελεχών και η ως τώρα συνεργασία τους με τους εμπλεκόμενους φορείς υλοποίησης έχει δημιουργήσει κανάλια επικοινωνίας που στηρίζονται στην αναγνώριση ιδιαίτερων προβλημάτων και απαιτούν γνώση της περιοχής. Η καλύτερη γνώση έχει επιτευχθεί όχι μόνο μέσω τεχνικών δελτίων και των παραδοτέων των υλοποιούμενων έργων αλλά και μέσω συναντήσεων εργασίας, επιτόπιων επισκέψεων και εκδηλώσεων επικοινωνίας-διάχυσης αποτελεσμάτων. Η λειτουργία της ΔΑ στη Θεσσαλονίκη προσδίδει στα προγράμματα - Στρατηγική Σημασία καθώς η ίδια η πόλη ανήκει σε διασυνοριακή Περιφέρεια και - Πρακτική Σημασία καθώς οι φορείς υλοποίησης των περισσότερων προγραμμάτων έχουν εύκολη πρόσβαση και στις περισσότερες περιπτώσεις οδική πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη μειώνοντας το κόστος και το απαιτούμενο χρόνο για συμμετοχή σε συναντήσεις. Κτιριακές υποδομές και λοιπά πάγια έξοδα: Την περίοδο που θα λειτουργούν ταυτόχρονα οι δομές διαχείρισης των υφιστάμενων INTERREG και οι δομές διαχείρισης του INTERREG 2021-2027, θα απαιτηθούν επιπλέον χρήματα (διπλά ενοίκια, διπλές δαπάνες θέρμανσης κλπ) που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αποδοτικότερα χρηματοδοτώντας μελέτες και δράσεις σχετικές με τη διασυνοριακή συνεργασία. Αποδοτική Διαχείριση Προσωπικού: Κατά την περίοδο κοινής λειτουργίας των 2 δομών δε θα μπορεί να βέλτιστη εκμετάλλευση του προσωπικού καθώς το έμπειρο υφιστάμενο προσωπικό είτε θα παραμείνει στην παλιά δομή (οπότε η νέα δομή πρέπει να στραφεί σε άτομα που δε διαθέτουν πρόσφατη και εξειδικευμένη εμπειρία) είτε το πιο πιθανό θα αιτηθούν/μετακινηθούν στη νέα δομή οπότε η παλιά δομή θα αντιμετωπίσει το αντίστοιχο πρόβλημα έλλειψης έμπειρων στελεχών. Για τους παραπάνω και όχι μόνο λόγους θεωρώ ότι η διαχείριση του INTERREG 2021-2027 πρέπει να ανατεθεί στην υφιστάμενη υπηρεσία διαχείρισης INTERREG.