• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΑΜΑΡΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ' | 9 Σεπτεμβρίου 2022, 19:03

    Ως προς την παρ.2δ, είναι απαραίτητο να διευκρινιστεί ποιο είναι το απαιτούμενο ποσοστό περιμετρικού πρασίνου για τα ΕΠΕ και τις Τεχνοπόλεις, εκτός αν αναμένεται να υπάρξει σχετική διευκρίνιση στην επικείμενες εξουσιοδοτικές διατάξεις του Αρθ.47. Σημειώνεται ότι για τα ΕΠΜΜΜ υπήρχε σχετική πρόβλεψη στο ΦΕΚ 4863Β/2020. Η διάταξη της παρ. 2θ αποτελεί θετική εξέλιξη, καθώς οι επιχειρήσεις (και ειδικότερα τα ΚΑΔ) χρησιμοποιούν βαρέα οχήματα για τη μεταφορά των προϊόντων, τα οποία χρειάζονται μεγάλους χώρους για την κίνηση. Επιπροσθέτως, σε πολλές περιπτώσεις οι ακάλυπτοι χώροι είναι αναγκαίοι για απόθεση α υλών και υλικών. Στην παρ.6 εκτιμάται ως απαραίτητο να αναφερθεί ότι η διαδικασία υποβολής, ελέγχου, δημοσιοποίησης, έγκρισης κλπ του ρυμοτομικού σχεδίου εφαρμογής των ΕΠ, θα καθορίζεται στην Εξουσιοδοτική ΚΥΑ της παρ.1 του Αρθ.46. Στην εν λόγω ΚΥΑ θα πρέπει να ορίζονται οι ειδικές διαδικασίες που θα προβλέπονται για την έγκριση των ρυμοτομικών σχεδίων εφαρμογής ΕΠ (όπως ίσχυε με το ΦΕΚ 583Β/2012), οι οποίες λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών των σχετικών επιχειρηματικών σχεδίων παρεκκλίνουν σε μέρος των διαδικασιών και προθεσμιών που προβλέπει ο Ν.4447/2016. Ομοίως η αναδιατύπωση της παρ.8 κρίνεται ιδιαιτέρως σημαντική. Είναι απαραίτητο να δοθεί η δυνατότητα εγκατάστασης και έκδοσης οικοδομικών αδειών για νέες και προϋφιστάμενες επιχειρήσεις, καθώς τα έργα ανάπτυξης ΕΠ ολοκληρώνονται σε βάθος χρόνου, με αποτέλεσμα όσο καθυστερεί η έναρξη και ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων υποδομής των ΕΠ να παρατηρούνται φαινόμενα αδυναμίας αξιοποίησης των ιδιοκτησιών, εμπόδια έκδοσης αδειών λειτουργίας κλπ.