• Σχόλιο του χρήστη 'CWP' | 21 Φεβρουαρίου 2010, 20:40

    Nα προσθέσω και 3 ιστορίες από προσωπική εμπειρία - Στο στρατό σε 2 μονάδες που υπηρέτησα, πιάσανε αξιωματικούς να κλέβουν στρατιωτικά καύσιμα και να τα πουλάνε σε ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ. Γίνεται συνεχώς αυτό. Και το κράτος δεν έχει τρόπο να το παρακολουθήσει, ειδικά όταν είναι μικρές μονάδες, όπου μπορεί να είναι ακόμα και ο Διοικητής στο κόλπο. - Πάρτε ένα ΔΙΑΦΑΝΕΣ τεπόζιτο με διαγράμμιση, πχ 30 λίτρα, και αντί να γεμίσετε το αυτοκίνητο, ζητήστε να σας γεμίσουν το δοχείο. Θα διαπιστώσετε ότι άλλα θα γράφει η αντλία ότι σας έβαλε, και άλλη θα είναι η ένδειξη στο δοχείο σας. Κάντε το σε καμμιά 10ριά τυχαία βενζινάδικα και θα διαπιστώσετε ότι τα περισσότερα ΚΛΕΒΟΥΝ στη μέτρηση, γιατί διαθέτουν πειραγμένες αντλίες, χώρια το κάυσμο που μένει στη σωλήνα. - Η μεγαλύτερη νοθεία γίνεται από τα ΠΡΑΤΗΡΙΑ, όχι από τις μεγάλες εταιρείες. Δεν ρισκάρουν να έχουν προβλήματα, και οι "μικροί" κάνουν εύκολα κομπίνες αφού δεν υπόκεινται στον ίδιο έλεγχο. Κάθε χρόνο στην ανάβαση Ριτσώνας, πολλές αγωνηστικές ομάδες που δεν βάζουν αγωνηστική βενζίνη 110 οκτανίων γιατί είναι πανάκριβη, φωνάζουν βυτιοφόρο που έρχεται από Αθήνα, το οποίο δεν έχει έρθει από τοπικό βενζινάδικο αλλά κατευεθείαν από κέντρο διανομής, και η συμπεριφορά των αυτοκινήτων είναι η μέρα με τη νύχτα, ακριβώς γιατί το καύσιμο είναι ακόμα καθαρό και δεν έχει έρθει από βυτιοφόρο του πρατηρίου, για να νοθευτεί με νερό και παραφίνες ή άλλες προσμίξεις. Ρωτήστε φίλους και γνωστούς και θα σας πουν ανάλογα περιστατικά.