• Σχόλιο του χρήστη 'Red' | 22 Φεβρουαρίου 2010, 00:30

    Κύριοι, Πολύ φοβάμαι ότι τελικά δεν θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι καλό, ή έστω να γίνουν πραγματικά βήματα τα οποία θα βοηθήσουν την πάταξη της λαθρεμπορίας μέσω του συστήματος εισροών-εκροών. Θα αναφέρω μόνο δύο πράγματα τα οποία είναι πάρα πολύ λίγα, για να δείξουν όσα συμβαίνουν στην ελληνική πραγματικότητα. α) Δεν νομίζω ότι γίνονται σοβαροί έλεγχοι κατά την εξαγωγή των καυσίμων από τα διυλιστήρια και εταιρείες. β) Το ελληνικό κράτος δεν γνωρίζει τον ακριβή δεξαμενισμό των πρατηρίων. Για το πρώτο πιστεύω ότι δεν εξάγεται και δεν παραδίδεται το προϊόν όπως ορίζει ο νόμος οπότε έχουμε λαθρεμπορία καυσίμων στην αγορά. Για το δεύτερο θα αναφέρω ότι εάν το κράτος δεν γνωρίζει τις δεξαμενές των πρατηρίων τότε θα συνεχιστεί να εξάγεται προϊόν από τα πρατήρια με ότι και αν σημαίνει αυτό π.χ. Έστω πρατήριο με δηλωμένες δεξαμενές Χ κυβικών στο αρμόδιο υπουργείο, και οι οποίες μετά την εφαρμογή του νέου νόμου ελέγχονται από το σύστημα εισροών-εκροών. Ποιος μπορεί να μας διασφαλίσει ότι το ίδιο πρατήριο δεν έχει δεξαμενές οι οποίες δεν εμφανίζονται πουθενά, και οι οποίες γεμίζουν με τον α τρόπο που προαναφέρω, και αδειάζουν χωρίς να ελέγχονται από το σύστημα εισροών-εκροών; Με αυτό τον τρόπο είναι ορατό ότι αυτοί οι οποίοι μπορούν σήμερα να κάνουν λαθρεμπορία καυσίμων θα συνεχίσουν να το κάνουν καθότι κανένα σύστημα δεν θα τους ελέγχει. Για την σχετική διαβούλευση υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πράγματα τα οποία χρειάζεται να τα δούμε, αλλά όπως ανέφερα στην πρώτη παράγραφο πάμε να τα κάνουμε όλα μαζί, και τελικά θα τα χάσουμε όλα. Ας φτιάξουμε κάτι που θα παραμείνει, και όχι από την επόμενη ημέρα να αρχίσουμε και πάλι τα μπαλώματα. Πιστεύω ότι για να ελεγχθεί η λαθρεμπορία των καυσίμων στην χώρα μας, θα πρέπει να υπάρξει ένας πλήρης έλεγχος Ε2Ε εισροών-εκροών(διυλιστήρια-αγωγοί-εταιρείες-βυτία-πρατήρια-τελικοί καταναλωτές).Όποιος δε δεν την εφαρμόζει τότε θα πρέπει να ελέγχεται αυστηρότατα.