• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΠΕΛΙΜΠΑΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ' | 22 Φεβρουαρίου 2010, 19:38

    Σίγουρα ο τομέας των καυσίμων αποτελεί πεδίο έντονης φοροδιαφυγής, τα ναυτιλιακά καύσιμα, πετρέλαιο Θέρμανσης κτλ συχνά πάνε σε άλλες χρήσεις παρά αυτές για τις οποίες έχουν σκοπό. Από την άλλη η μονοπωλιακή διακίνηση των καυσίμων με ένα κλειστό επάγγελμα όπως είναι τα βυτιοφόρα επιβαρύνει τις τιμές των καυσίμων υπέρμετρα και ειδικά στα νησιά συχνά είμαστε θύματα της έλλειψης ανταγωνισμού και των εναρμονισμένων τιμών κατόπιν συνεννόησης των πρατηριούχων μεταξύ τους. Πρέπει να αποτελέσει πρωταρχικό στόχο η εκκαθάριση και ο έλεγχος όλου του κυκλώματος διακίνησης και εμπορίας των καυσίμων μέχρι τον τελικό καταναλωτή έτσι ώστε τόσο οι μεγάλες εταιρίες όσο και ο τελευταίος πρατηριούχος να πληρώνει τον φόρο που του αναλογεί. Έτσι ταμειακές μηχανές σε όλα τα πρατήρια καυσίμων, άνοιγμα του κυκλώματος διακίνησης, μετρητές σφραγισμένοι από το κράτος (ηλεκτρονικοί), σε όλα τα μέσα διακίνησης και διανομής των καυσίμων