• Σχόλιο του χρήστη 'Σούλης' | 27 Φεβρουαρίου 2010, 08:53

    Οταν θέλεις να διορθώσεις ένα μπάχαλο οι διαβουλεύσεις είναι καλές για να περνάει η ώρα. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό αλλά απλά να εφαρμόσουμε ένα από τα συστήματα που εφαρμόζονται εδώ και δεκαετίες σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη (π.χ. Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία). Το επιλεγόμενο σύστημα θα πρέπει να είναι τέτοιο που να αφήνει ελάχιστες διεξόδους παραβίασης, και για τις τελευταίες θα πρέπει να υπάρχουν αυστηρά οικονομικά πρόστιμα (που θα αναγκάζουν τον κάθε απατεώνα να ξεπουλά την επιχείρησή του και να αλλάζει επάγγελμα) και ποινές φυλάκισης που ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΒΑΤΗ! Εκτός από τα Πρατήρια Διακίνισης Καυσίμων θα πρέπει να ελέγχονται και τα ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ. Σήμερα τα βυτιοφόρα παραδίδουν καύσιμα με μετρητές αναξιόπιστους και οι πελάτες ελέγχουν τις παραδόσεις τους με μη πιστοποιημένα όργανα (μετρητικοί ράβδοι, γυάλινοι σωλήνες, κλπ). Στις ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, η σημερινή νομοθεσία επιτρέπει την κατανομή των δαπανών θέρμανσης να γίνεται με ένα τέτοιο τρόπο (βλέπε σύστημα ωρομετρητών) που το ένα διαμέρισμα κλέβει το άλλο, και αν ένα διαμέρισμα ήθελε να κάνει οικονομία στη θέρμανση δεν θα είχε κανένα ιδίο όφελος! Γιατί η νομοθεσία επιτρέπει οι μισοί να κλέβουν τους άλλους μισούς; Το σημαντικότερο σε ένα σύστημα ελέγχου είναι ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ. Κανένα σύστημα ελέγχου δεν θα είναι επαρκές αν λειτουργεί, για παράδειγμα όπως τα πολεοδομικά γραφεία (και άλλες δημόσιες ελεγκτικές υπηρεσίες) της χώρας μας, που "άφησαν" να δημιουργηθεί αυτό το μπάχαλο με τους ημιυπαίθριους χώρους και άλλες πολεοδομικές παραβιάσεις. Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΝΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΡΟΩΝ/ΕΚΡΟΩΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΠΟΙΟΣ / ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ; Ασφαλώς όχι υπηρεσίες που να λειτουργούν όπως τα κρατικά ΚΤΕΟ ή οι σημερινές δημόσιες τελωνιακές υπηρεσίες! ΕΠΙΣΗΣ, Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ, όχι σαν τα πρόστιμα της τροχαίας, ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Η ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ, ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ (ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ Π.Χ. ΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ ΤΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Η' ΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ), ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ (ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ) ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.