• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Πρεκεζές' | 2 Μαρτίου 2010, 13:22

    Κύριοι, Κυρίες Η Διαδικασία της Ηλεκτρονικής Δημόσιας Διαβούλευσης είναι επιτυχημένη εφόσον συνοδεύεται από τα απαράτητα νομιμοποιητικά έγγραφα (όπως η εισήγηση της αρμόδιας τεχνικής υπηρεσίας, της οικείας αρχής - Γενική Γραμματεία Εμπορίου - στην συγκεκριμένη περίπτωση) και εφόσον έχει τεθεί στο κοινό - πολιτικό προσωπικό το γενικό πλαίσιο / αρχή λειτουργίας που θα διέπει το προτεινόμενο έργο. Η Δημόσια Διαβούλευση για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Υγρών Καυσίμων - όπως έχει τεθεί - παραπέμπει σε καθεστώτα ανομίας και παραγωγής παραπολιτικών συμφερόντων. Πιο στγκεκριμένα, 1. Δεν γνωστοπoιείται στο κείμενο η διάρκεια της διαβούλευσης για ένα τόσο σημαντικό θέμα. 2. Το κείμενο έχει συνταχθεί από ιδιώτη και όχι από την αρμόδια τεχνική διεύθυνση καθώς απουσιάζουν τεχνικά χαρακτηριστικά (τα οποία μόνο οι τεχνικές διευθύνσεις μπορούν επιτυχώς να συμπεριλάβουν), απουσιάζει η έρευνα αγοράς (ευρύτερο πλαίσιο του συστήματος της αγοράς καιη διεθνής πρακτική - ήδη "λυμένο" ζήτημα για τις περισσότερες χώρες του πλανήτη), η γνώμη του Πολυτεχνείου (έχει δημιουργήσει το τέλειο σύστημα υγρών καυσίμων, το οποίο δεν θέλουν οι βενζινάδες!) και απουσιάζουν οι "Υπερνομαρχίες" Αθηνών - Πειραία, οι οποίες θα κληθούν να εφαρμόσουν το σύστημα. Με άλλα λόγια, κάποια λαμόγια κρύβουν τους εαυτούς τους πίσω από τους δήθεν νόμους για την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων τύπου "μπακατέλας". 3. Στο κείμενο αναφέρεται ότι ένας από τους σκοπούς του έργου είναι «η έγκαιρη πρόληψη και ειδοποίηση έναντι διαρροών, ανθρωπίνου σφάλματος, αστοχίας υλικού ή λανθασμένου προγραμματισμού». Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο σημαίνει ότι το σύστημα είναι διάτρητό και επιτρέπει την ανθρώπινη παρέμβαση. Κάθε αντλία / βυτιοφόρο πρέπει να έχουν ειδικό κωδικό (σημείο μοναδικότητας) έτσι ώστε η πρόσβαση στο σύστημα να γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο και να μην επιτρέπονται «ανθρώπινα λάθη» και «αστοχίες» υλικού. Φυσικά, αυτό απουσιάζει από τήν διαβούλευση (Ανθρώπινο λάθος;). 4. Γιατί δεν γίνεται αναφορά στο ήδη εγκατεστημένο επιτυχημένο σύστημα διανομής καυσίμου προς τα απορριματοφόρα των περιφερειών; Δεν πρέπει να ερωτηθούν - συμμετάσχουν οι επαγγελματίες που διαχειρίζονται τα ήδη υπάρχοντα συστήματα; 5. Ποιά η διασύνδεση του συστήματος με λογιστικές εφαρμογές; Σε ποιά πλαίσια θα πραγματοποιούνται οι εφαρμογές αυτές και με βάση ποιό κανονιστικό πλαίσιο; Το σύστημα δεν δημιουργείται για την βελτίωση της ολιστικής λειτουργίας του πρατηρίου (Σίγουρα δεν είναι αυτός ο σκοπός του) αλλά για την οριστική παύση των λογιστικών "διαρροών" και την είσπραξη των χρημάτων που χρηματοδοτούν την παραοικονομία. 6. Μηχανισμός Μέτρησης Στάθμης και Θερμοκρασίας Καυσίμου. Άλλο ένα "μαξιλαράκϊ" ανθρώπινης παρέμβασης με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του καταναλωτή. Τα καύσιμα να παραδίδονται / παραλαμβάνονται με βάση τον όγκο / βάρος τους και σύμφωνα με τον τύπο του καυσίμου (Ξεχασμένη Μελέτη Πολυτεχνείου). 7. Αναφορικά με το λογισμικό: Α. Για τη διόρθωση των ποσοτήτων θα πρέπει να προβλεφθεί αντίστοιχη διόρθωση στις ποσότητες της προμηθεύτριας εταιρίας (σημείο ελέγχου) με την πρόβλεψη ειδικού κωδικού ασφάλειας στο πρόγραμμα του υπολογιστή (ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) Β. Στην ταινία ελέγχου – καταγραφής ανά αντλία θα πρέπει πέραν της ποσότητας σε λίτρα που διατέθηκε να προβλεφθεί η καταγραφή του υπόλοιπου καυσίμου προς διάθεση. Γ. "Ανοικτό Σύστημα" για να επιτρέπει την ηλεκτρονική διενέργεια ελέγχων. Για τους ελέγχους δεν γίνεται καμία αναφορά. Κλείνοντας επιθυμώ να αναφερθώ στο ποιόν του Γενικού Γραμματέα, ο οποίος επέτρεψε να αναρτηθεί ενα τόσο γυμνό κείμενο. Κύριε Γενικέ, το κείμενο προσβάλει την νοημοσύνη του σκληρά εργαζομένου νεο-Έλληνα και δείχνει έλλειψη γνώσεων, απουσία συνεργασίας με τους αρμόδιους φορείς (Πολυτεχνείο, Νομαρχίες, Δήμοι) και εν τέλει της οικείας τεχνικής του διεύθνσης. Με τιμή, Ν. Πρεκεζές