• Σχόλιο του χρήστη 'Βλάσης Μανθογιάννης' | 2 Μαρτίου 2010, 18:02

    Παραθέτω ένα άρθρο που αφορά τις συνήθεις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στο λαθρεμπόριο καυσίμων : http://www.ekathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_27/10/2007_246769 Παρατηρήσεις: Η on-line αποστολή των κινήσεων δεν συνεισφέρει κάτι περισσότερο από την συγκεντρωτική (πχ ημερήσια) αποστολή των κινήσεων. Ίσα – Ίσα μάλλον δημιουργεί πρόβλημα γιατί θα πρέπει να συντηρούνται 8000 ταυτόχρονες συνδέσεις (όσες και τα πρατήρια) και να επεξεργάζονται (?) τα δεδομένα που φτάνουν σε πραγματικό χρόνο (γιατί?) από ένα αρκετά ισχυρό υπολογιστικό σύστημα την στιγμή που ούτως ή άλλως πρέπει να υπάρχει και η πρόβλεψη για off-line λειτουργία. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι τηλεπικοινωνιακές γραμμές “πέφτουν” και δεν είναι δυνατόν να σταματάει σε αυτή την περίπτωση η λειτουργία του πρατηρίου. Οι βλάβες του συστήματος δεν μπορούν να αφορούν το Υπουργείο. Αν το σύστημα παρουσιάσει βλάβη δεν πρέπει να λειτουργεί. Σταματούν οι δοσοληψίες και αναλαμβάνει ο συντηρητής του συστήματος. Τα περί ADSL συνδέσεως είναι πολύ αισιόδοξα. Μεγάλος αριθμός πρατηρίων βρίσκεται σε περιοχές που δεν καλύπτονται από ευρυζωνικές συνδέσεις (πχ τα πρατήρια των εθνικών οδών συνήθως έχουν τηλέφωνο μέσω PCM). Αν το σύστημα της δεξαμενής αντιμετωπιστεί σαν κλειστό σύστημα (ο αγορονομικός κώδικας το αντιμετωπίζει σαν ανοικτό) τότε οι εισροές – εκροές αρκούν για τον έλεγχο των διακινούμενων ποσοτήτων (το θέμα είναι να ΜΗΝ πουλιέται αμόλυβδη σαν super αμόλυβδη, πετρέλαιο θέρμανσης για πετρέλαιο κίνησης και άλλα τέτοια κόλπα)