• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠ.' | 4 Μαρτίου 2010, 16:01

    Συμφωνώ να βάλουν ταμειακές μηχανές τα πρατήρια για να φορολογούνται και να ελέγχονται όλες οι ποσότητες. Ο ισχυρισμός των βενζινάδων ότι για να βάλουν ταμειακές πρέπει να βάλουν το σύστημα εισροών- εκροών είναι προφανές ότι αποσκοπεί στην καθυστέρηση γιατί δεν μπορεί στην πράξη να εφαρμοστεί. Οταν το βυτίο γεμίζει εκδίδεται ενα δελτίο αποστολής με συγκεκριμένη ποσότητα λίτρων, όταν πάει να ξεφορτώσει στο πρατήριο θα λαμβάνεται ώς παραδοχή η μέτρηση του συστήματος; Εάν έχουμε μια απόκλιση έλλειμα 200 λίτρα περίπου ποιός θα τα χρεώνεται ο οδηγός του βυτίου ή η εταιρεία; Εάν η αγορά έχει γίνει απευθείας απο τα διυλιστήρια (ανεξάρτητο πρατήριο) που θα χρεώνεται η διαφορά στα ΕΛΠΕ Ασπροπύργου; Εάν έχουμε πλεονοσματική απόκλιση στην παραλαβή π.χ. 200 λίτρα ο πρατηριούχος θα δέχεται να πληρώνει τα επιπλέον λίτρα ή τότε θα λέει ότι έκανε λάθος το μηχάνημα; Επίσης τα βυτιοφόρα εφόσον δεν έχουν την δυνατότητα να ελέγχουν ηλεκτρονικά τι ποσότητα γέμισαν πως θα δεχτούν να παραδίδουν με άλλο τρόπο εκτός απο την ισχύουσα μέτρηση επι του βυτίου; Στα βυτία Δ.Χ. δεν μπορεί να μπεί GPS παρά μόνον εάν υπάρχει σύμβαση αποκλειστικής συνεργασίας με διαφανής όρους ,συγκεκριμένη αμοιβή και εφόσον δώσει την συγκατάθεση η υπηρεσία προσωπικών δεδομένων. Τελικά όλα τα άλλα επαγγέλματα που έχουν χρόνια ταμειακές είναι κορόιδα και οι βενζινάδες είναι οι έξυπνοι που δημιουργούν συνέχεια προφάσεις; Αμμεσα ταμειακές δίχως όρους, το σύστημα εισροών-εκροών να το βάλει όποιος θέλει άλλωστε τον βενζινά εξυπηρετεί και όχι τον καταναλωτή, και διατίμηση σε όλα τα στάδια της τιμής πώλησης των καυσίμων.Τα κάυσιμα πρέπει να εξαιρεθούν απο τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς γιατί δεν μπορεί να αυτοριθμιστεί η αγορά και υπάρχει μεγάλο κέρδος απο την αποφυγή των δασμών. Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΣΤΆΤΕΥΤΟΣ