• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Λ.' | 6 Μαρτίου 2010, 19:15

    Ο έλεγχος τής διανομής των καυσίμων πρέπει εκτός από τα πρατήρια καυσίμων να περιλαμβάνει και τα σημεία φόρτωσης των βυτιοφόρων καθώς και τα σημεία εκφόρτωσης σε περίπτωση διανομής από τα πρατήρια. Ο έλεγχος πρέπει να καλύψει όλα τα εμπλεκόμενα σημεία προκείμενου να είναι ευκολότερος και πληρέστερος. Ο κύκλος ΦΟΡΤΩΣΗΣ - ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ και ΕΚΦΟΡΤΩΣΗΣ καυσίμων είναι πλήρως καθορισμένος και δίνει απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα: 1. ΦΟΡΤΩΣΗ:Πώς θα σφραγιστεί το φορτίο στο βυτιοφόρο ώστε να διασφαλιστεί η παράδοσή του ΜΟΝΟ στο σημείο προορισμού. 2. ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ: Πώς θα εξασφαλισθεί η ενημέρωση των αρμοδίων αρχών για οποιαδήποτε προσπάθεια νοθείας κατά την διακίνηση. 3. ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ: Πώς θα εξασφαλισθεί η παράδοση του ορθού φορτίου (ποσοτικώς και ποιοτικώς) στο προβλεπόμενο σημείο. Διεθνώς υφίσταται πληθώρα τεχνικών λύσεων, τουλάχιστον μία εκ των οποίων στο παρελθόν είχε παρουσιασθεί στο Υπουργείο Οικονομικών, χωρίς όμως να υπάρξει κάποια εξέλιξη. Το ίδιο σύστημα, εξελιγμένο λόγω της παρόδου 3 και πλέον ετών από την αρχική πρόταση, μπορεί να παρουσιασθεί προκειμένου να εντοπσιθούν τα οφέλη που μπορεί να προκύψουν από την εφαρμογή του σε όλο το πεδίο της διανομής των καυσίμων.