• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Κίτσος' | 16 Μαρτίου 2010, 09:09
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αν έχω καταλάβει καλώς, όλη αυτή η ιστορία γίνεται διότι το καύσιμο δεν έχει σταθερό όγκο ανάλογα με τις θερμοκρασιακές μεταβολές. Ειδικός δεν είμαι, ομως σκεπτόμενος με απλή λογική δεν μπορώ να μην μπω στον πειρασμό να επισημάνω τα ακόλουθα: 1. Εφόσον παραδεχόμαστε ότι η διαφοροποίηση στον όγκο είναι τόσο μεγάλη που απαιτείται εγκατάσταση ειδικού συστήματος εισροών εκροών, είναι σα να παραδεχόμαστε ότι κάθε φορά που βάζω καύσιμο το καλοκαίρι στο αυτικίνητό μου, το πρατήριο με κλέβει και μάλιστα αρκετά και αυτό είναι αποδεκτό από το κράτος. 2. Αν η απάντηση στο ανωτέρω ερώτημα είναι ότι το χειμώνα ο όγκος μειώνεται άρα η πυκνότητα μεγαλώνει και κατά συνέπεια η καλοκαιρινή χασούρα γίνεται ώφελος το χειμώνα για τον καταναλωτή, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους πρατηριούχους, άλλες φορές παραλαμβάνουν καύσιμα με ζέστη και πουλάνε με κρύο και άλλες με κρύο και πουλάνε με ζέστη. Κατα συνέπεια, στατιστικά στο σύνολο του έτους η απόκλιση είναι κατά τη γνώμη μου ελάχιστη και πάντως όχι τέτοια που να δικαιολογεί την εγκατάσταση εξειδικευμένου συστήματος το οποίο είναι τόσο ακριβό που οι πρατηριούχοι ζητούν από το κράτος να το πληρώσει. Σε κάθε περίπτωση όμως μπορεί το υπουργείο σε συννενόηση με τους πρατηριούχους να αναθέσει στο ΕΜΠ να ερευνήσει το θέμα και να αποφανθεί πόση είναι πια αυτή η απόκλιση. Στη συνέχεια το υπουργείο να την κάνει δεκτή και να επιτρέπει μια διαφορά λογιστικού και πραγματικού υπολοίπου κατάτι μεγαλύτερη από την απόκλιση που θα αποφανθεί το ΕΜΠ προς ώφελος των πρατηριούχων και το θέμα να λήξει (το κόστος για το κράτος θα είναι ασύγκριτα μικρότερο). Κατά τη γνώμη μου, όλα αυτά περί συστήματος εισροών εκροών,είναι εφελκυστικές τακτικές των βενζινοπωλών προκειμένου να αποφύγουν την ταμειακή μηχανή, οι οποίες αβαντάρωνται από κάποιους ενδεχομένως και μέσα από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες που μυρίζονται μάσα (όπου προμήθεια συστήματος βλέπε μάσα) Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας