• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ Χ' | 29 Μαρτίου 2010, 10:12

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΘΟΝΕΣ , ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ Η ΛΑΠ ΤΟΠ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ "ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" , ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΥΤΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ-ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ- (ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ , ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ , ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΛΠ ). ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ-ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ- ΕΞΑΛΛΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.-ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ , ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ)- ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ),ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΠΛΗΜΕΛΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΛΙΓΗ ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ , ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΥ ΚΛΠ "ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ" ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ), ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ "ΧΑΛΑΡΗ" ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ (ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ - ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ , ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ,ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΦΟΡΤΙΣΗ ,ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΚΛΠ-) ΕΞΑΙΡΩ ΚΑΠΟΙΕΣ -ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ- ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ , ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ , ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΠΧ ΧΑΡΤΕΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗΣ , ΙΣΤΟΡΙΑ (ΒΛ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΙΖΩΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ) Κ.Ο.Κ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Ο ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ,Η ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ Η ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΟΜΑΙ ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ,ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ-