• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Μυλωνάς' | 30 Μαρτίου 2010, 13:43

    Απαντώ σε κάποιες από τις "Επιμέρους ερωτήσεις": 2. Σε ποιες κατηγορίες αποδεκτών θα πρέπει να στραφεί κατά προτεραιότητα η έμφαση (ποιοτικά, ποσοτικά) των παρεμβάσεων, ώστε να υπάρξει η μέγιστη δυνατή μόχλευση των πόρων για την ψηφιακή ανάπτυξη; α)Σε εταιρείες όλων των μεγεθών και όλων των κλάδων με αποφυγή εξαιρέσεων που θα μειώσουν το συνολικό αριθμό ενδιαφερομένων. Δεν έυπάρχει λόγος να αποκλείσουμε κάποια επιχείρησ επειδή είναι πολύ μικρή ή πολύ μεγάλη (με δεδομένους βέβαια τους περιορισμούς του ευρωπαϊκού πλαισίου) β)Σε εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών πληροφορικής οι οποίες έχουν τη γνώση και το κίνητρο να προωθήσουν την ανάπτυξη των ψηφιακών υπηρεσιών με στόχο μια πιο ανταγωνιστική οικονομία γ)Σε δημόσιους φορείς με περισσότερους περιορισμούς και λιγότερο ποσοστό πόρων από το παρελθόν 4. Που εκτιμάτε ότι οφείλεται η χαμηλή ανταποδοτικότητα/ αποτελεσματικότητα των πόρων που κατευθύνθηκαν προς επιχειρήσεις στο πλαίσιο παλαιότερων παρεμβάσεων και ποια θεωρείτε ως τα βασικότερα λάθη που θα πρέπει να αποφευχθούν; α) Κουλτουρα του μέσου Έλληνα επιχειρηματία:αυτό δεν αντιμετωπίζεται εύκολα β) Κριτήρια επιλεξιμότητας ήταν γενικά (πχ έτη λειτουργίας - τζίρος) και δεν αντανακλούν τη δυνατότητα του φορέα - επιχείρησης να αξιοποιήσει τις ψηφιακές υπηρεσίες. Θα πρέπει να έχουν προτεραιότητα οι φορείς - εταιρείες που έχουν ήδη κάνει την προσπάθειά τους, δηλαδή μια εταιρεία που έχει ένα ένα web site με μεγάλη επισκεψιμότητα, θα πρέπει να έχει σαφέστατη προτεραιότητα για χρηματοδότηση ενός e-shop σε σχέση με κάποια επιχείρηση που δεν έχει ούτε e-mail