• Σχόλιο του χρήστη 'Ποσταντσίδης Θεόδωρος' | 28 Οκτωβρίου 2009, 11:02

    Η μόνη παρατήρηση που θα μπορούσα να κάνω είναι να είναι όλα τόσο καλά εξειδικευμένα ώστε να μην μπορεί για παράδειγμα η τράπεζα να βρίσκει προφάσεις τυπικού χαρακτήρα για να χαρακτηρίζει την πρότερη προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού μη ικανή κλπ. Θα πρέπει λοιπόν να οριστούν τρόποι όπως μέσω ενός αποκεντρωμένου και με παρουσία σε όλες τις πρωτεύουσες γραφείου του συνηγόρου του πολίτη ή μέχρι τότε των ενώσεων καταναλωτών κλπ. Έτσι με καλώς ορισμένη διαδικασία και με την βοήθεια των ειδικών η όλη διαδικασία θα κυλά χωρίς προβλήματα.