• Σχόλιο του χρήστη 'achlleaszorbas' | 11 Ιουλίου 2010, 14:39

    Ναι άρση στο καποτάζ !!!!! Όμως για τα υπόλοιπα όπως τα περί ανάπτυξης, επενδύσεων, έλεύθερων(πρασίνων) αλόγων κλπ. τα ξέρουμε  εξαιρετικά καλά πλέον...... Να σκεφτήτε οτι απο τον ξέφρενο καλπασμό (κύριε άρπαγα) τα άλογα, χάλασαν το γήπεδο αλλά το γκαζόν κοστίζει  (ούτε σπόρους για χορτάρι δεν φύτεψαν) κι έτσι, τ’ άφησαν χέρσο. Τώρα λοιπόν δεν γουστάρουν να τρέχουν / τρέξουν στο χέρσο...... Έτσι σήμερα, η τριτοκοσμική Ελλάδα δεν θέλει βιομηχανία, Ελληνική ναυτιλία με στελέχη Έλληνες , ναυπηγεία, εργοστάσια,σοβαρή παροχή υπηρεσιών (δές την Κορέα, την Συγκαπούρη η ακόμη και την Τουρκία....  κύριε Ψαραύτη του ΕΜΠ) αλλά πλώτα ξενοδοχεία γιά τα γκαρσόνια της.....που βέβαια πρέπει να είναι και φτηνά για να είναι ανταγωνιστικά...αλλά και ποιοτικά (να σπάνε καλά την μέση....)διαφορετικά.....τρέχουμε στό Πακιστάν ας πούμε. Βέβαια, ακόμη και τώρα δεν μας λένε απο ποιούς  δόμουςθα πάνε τα πούλμαν τους ξένους στην Αθήνα από την Πειραιώς???? τηνΚαστέλλα???? Που είναι οι υποδομές υποδοχής ο επιβατηγός σταθμός στο λιμάνι ? Το  Ελευθέριος  Βενιζέλος..( η οικονομική κόπια της Φρανγκφούρτης ????) Ούτε καν Λισαβώνα δεν είμαστε.....  Ασφαλώς και δεν χρειάζονται εισφορές υπέρ του ΝΑΤ, διότι πρώτα το μαδήσανε (ζεστό συνάλλαγμα), μετά εξαφάνησαν τούς Έλληνες ναυτικούς απο την ποντοπόρο ναυτιλία (διότι η ποντοπόρος έδωσε για χρόνια ψωμί στην Ελλάδα κύριε ανώτερε αξιωματικέ του κρουαζιερόπλοιου κι όχι οι μοδίστρες...) και βάλανε ξένους οι οποίοι βέβαια δεν πληρώνουν εισφορές στο ΝΑΤ,( προκειμένου να κονομάνε περισσότερο τα άλογα....) κι έτσι, οι Έλληνες ναυτικοί έγιναν είδος προς εξαφάνιση κι οι εργοδώτες (τα άλογα....) επένδυσαν στήν  Έλλάδα..... φτιάχνοντας υποδομές, επίπεδο, σχολεία, ανεβάζοντας την Ελλάδα σε επίπεδο Πακιστάν !!!!! για να είναι φτηνοί οι Έλληνες και να έχουν δουλειά. Ζητώ συγνώμη για το αιχμηρό ίσως του λόγου αλλά αγανάκτησα πλέον με το ψέμα, τα στημένα, την προδωσία, την ανικανότητα κι όλα τα φαιδρά αυτών που εκλέγουμε..........φτάνει πιά !!!!!