• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΕΕΝ' | 13 Ιουλίου 2010, 13:17

    Η κρισιμότητα των διατάξεων του Σχεδίου Νόμου εντοπίζεται στην παράγραφο 1(γ) του άρθρου 1 αναφορικά με τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας  που προβλέπονται μεταξύ του Δημοσίου (ΥΠΟΙΑΝ) και των πλοιοκτητριών εταιρειών. Επισημαίνεται στο σημείο αυτό ότι 1.   Οι συνθήκες απασχόλησης των πλοίων σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή  αλλάζουν όσον αφορά τη διάρκεια του χρόνου, αλλά και τη συχνότητα προσεγγίσεων στους λιμένες. Επομένως δέσμευση  απασχόλησης ελλήνων ναυτικών σε πλοίο, το οποίο  κάποια χρονική στιγμή  θα  αναγκαστεί να έχει προγράμματα διαφορετικά από  ότι  της αρχικής περιόδου δραστηριότητος του, θα δημιουργούσε πρόβλημα. 2.   Η απασχόληση Ελλήνων ναυτικών σε υποχρεωτική βάση, όπως επιχειρείται,  εκτιμάται ότι δεν θα είναι ελκυστικός όρος  και η νέα ρύθμιση   κινδυνεύει να μην έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. ***