• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ' | 10 Αυγούστου 2010, 16:55

    Είναι προφανές ότι ο νομοθέτης, στην προσπάθειά του να απαλείψει πιθανή συνδιαλλαγή, μεταξύ επενδυτή και συμβούλου από τη μία πλευρά και αξιολογητή από την άλλη, ορίζει ότι τα παραπάνω μέρη δεν μπορούν να έρθουν ποτέ σε επαφή μεταξύ τους, ότι η αξιολόγηση θα γίνει από δύο διαφορετικούς αξιολογητές οι οποίοι επίσης δεν γνωρίζονται μεταξύ τους και ότι τέλος τις οποιεσδήποτε υπηρεσίες εν διαμέσου αξιολογητή και επενδυτή, θα τις κάνει το Γραφείο Εξυπηρέτησης Επενδυτών. Το παραπάνω σχήμα είναι ουτοπικό και εξηγούμε αμέσως τους λόγους: Α) Υφίστανται ακόμη σχέδια τα οποία, για μία διετία ήτοι από τον Αύγουστο του 2008 μέχρι σήμερα, δεν έχουν αξιολογηθεί , παρότι εξετάζονται από έναν αξιολογητή και με την εύλογη άμεση επικοινωνία με το φορέα και τους συμβούλους. Σκεφτείτε το χρόνο αξιολόγησης και ανακοίνωσης τελικών αποτελεσμάτων, στη περίπτωση εξέτασης ενός επενδυτικού σχεδίου από δύο διαφορετικούς αξιολογητές οι οποίοι απαγορεύεται να έλθουν σε επικοινωνία μεταξύ τους αλλά και με τον επενδυτή, με ενδιάμεσο συντονιστή το Γραφείο Εξυπηρέτησης Επενδυτών. Ατέρμων και αιθεροβάμων διαδικασία!!! Β) Με δεδομένο ότι το Μητρώο αξιολογητών είναι γνωστό, εάν ο ένας αξιολογητής επιθυμεί πραγματικά να μάθει ποιος είναι ο άλλος, ώστε οι βαθμολογίες να συντονιστούν, θα είναι εξαιρετικά εύκολη η εύρεσή του. Γ) Με τη δημιουργία του Γραφείου Εξυπηρέτησης Επενδυτών, στην πραγματικότητα δημιουργείται ακόμη ένα κέντρο εξουσίας και εμποδίων, στα τόσα άλλα που υπάρχουν για το φουκαρά που θέλει να επενδύσει σε αυτή τη χώρα. Θα παρακαλέσουμε το διαβουλευόμενο κοινό, να ψηφίζει έντονα είτε θετικά είτε αρνητικά, παρόμοιες προτάσεις. Έτσι εξάλλου, αποκτά και κάποια αξία η διαβούλευση.