Αρχική Ρύθμιση των Χρεών Υπερχρεωμένων ΚαταναλωτώνΆρθρο 2. Διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμούΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 28 Οκτωβρίου 2009, 18:41
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλές τράπεζες επικοινωνούν για τον διακανονισμό μέσω εισπρακτικών εταιρειών, απαιτούν για την όποια ρύθμιση την επίσκεψη του οφειλέτη σε κατάστημα της τράπεζας οφειλής, όπου παρά την υπογραφή του όποιου διακανονισμού θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά και κατάθεση της πρώτης δόσης. Εφ'όσον αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει (πληρωμή ελάχιστης δόσης που προτείνεται εξ'ονόματος τράπεζας), τότε δεν μπορεί να γίνει και ένας διακανονισμός, ενώ της όλης αποτυχημένης διαδικασίας διακανονισμού δεν υφίσταται κανένα γραπτό αποδεικτικό στοιχείο για τον οφειλέτη. Θα πρέπει να οριστεί συγκεκριμένη σαφής διαδικασία έγγραφης βεβαίωσης της αποτυχίας διακανονισμού, η οποία θα παρέχεται από την τράπεζα στον οφειλέτη της, καθώς διαφορετικά δεν θα μπορεί να υπάρξει και το απαραίτητο παραστατικό για υποβολή αίτησης ένταξης στην νομική διαδικασία.