• Σχόλιο του χρήστη 'Θάνος' | 12 Δεκεμβρίου 2010, 21:41

    Μία επένδυση αφού την ενισχύουμε για παραγωγή νέων προϊόντων ή τουλάχιστον αύξηση της παραγωγής της γιατί δεν την ενισχύουμε και στην εξαγωγική της προσπάθεια με συμμετοχή σε όποιες εκθέσεις κρίνει σκόπιμο και όλες τις άλλες προωθητικές ενέργειες για να πετύχει το σκοπό της; Επιτέλους κάποτε θα πρέπει να μάθουμε να ενισχύουμε ολοκληρωμένα επιχειρηματικά σχέδια και όχι μέρος των όπως συμβαίνει όλα αυτά τα χρόνια με τα εκατοντάδες μικρά προγραμματάκια που η επιχείρηση πρέπει να έχει πέντε ανθρώπους και 10 συμβούλους για να πα προλαβαίνει. Αν σε ένα σχέδιο δεν υπάρχει και το εργαλείο της προώθησης των πωλήσεων στο εξωτερικό τότε ενισχύουμε μονάδες για να κλέψουν δουλεία από το διπλανό τους. Έτσι δεν πετυχαίνουμε το στόχο μας. Σε όσους αναπτυξιακούς νόμους θυμάμαι( από τις αρχές της δεκαετίας του '80) κάποιοι συνεχώς εξαιρούν τα έπιπλα γραφείου. Αλήθεια πόσο στενόμυαλοι πρέπει να είμαστε όταν επιδοτούμαι μια μονάδα από το στάδιο των θεμελίων μέχρι και την τελευταία βίδα και στεκόμαστε στα έπιπλα γραφείου;