• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΑΠΡΑΖΗΣ' | 19 Δεκεμβρίου 2010, 22:03

    2. Για πρώτη φορά Ελληνικός Αναπτυξιακός Νόμος ευνοεί τις εισαγωγές (έναντι των εγχώριων προϊόντων) και τιμωρεί τις εξαγωγικές προσπάθειες! Επίσης για πρώτη φορά (με εξαίρεση ίσως το Ν. 1892/90) περιλαμβάνονται στα επιλέξιμα επενδυτικά σχέδια εμπορικές δραστηριότητες αλλά μόνο όσον αφορά το εμπόριο μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσυκλετών (που όπως είναι γνωστό είναι 100% εισαγόμενα προϊόντα). Πώς θα βοηθήσει αυτό στην απασχόληση και στην βελτίωση του εμπορικού ισοζυγίου; Τι είδους δεσμεύσεις έχουμε αναλάβει ως Χώρα (λόγω του Μνημονίου προφανώς, γιατί αν τέτοιες δραστηριότητες ήταν ασύμβατες με τους κανονισμούς της ενιαίας Ευρωπαϊκής Αγοράς θα υπήρχαν τουλάχιστον και στον προηγούμενο νόμο 3299/2004); Αυτός, ως αναπτυξιακός νόμος άλλης Χώρας μοιάζει να είναι και όχι της Ελλάδας. Παραδείγματα αυτής της φιλοσοφίας του σχεδίου του νέου αναπτυξιακού νόμου παρατίθενται παρακάτω. Άρθρο 2. Υπαγόμενα Επενδυτικά Σχέδια …………………… 3. Επίσης, δεν υπάγονται στο καθεστώς ενισχύσεων του παρόντος νόμου: ……………………………………….. στ. Επενδυτικά σχέδια δραστηριοτήτων που συνδέονται άμεσα με τις εξαγόμενες ποσότητες, με τη συγκρότηση και λειτουργία δικτύου διανομής ή με άλλες τρέχουσες δαπάνες που συνδέονται με την εξαγωγική δραστηριότητα. ζ. Επενδυτικά σχέδια που εξαρτώνται από την κατά προτίμηση χρήση εγχώριων προϊόντων έναντι των εισαγόμενων. η. Οι ακόλουθοι τομείς και κλάδοι οικονομικής δραστηριότητας …… …………………………………………. - 46 – Χονδρικό εμπόριο, εκτός από το εμπόριο μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών. - 47 – Λιανικό εμπόριο, εκτός από το εμπόριο μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών.