• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ' | 16 Μαΐου 2011, 19:34

    Στην ενδεικτική απαρίθμηση των σημείων που μπορεί να αποτελέσουν σήμα πρέπει να προστεθούν: (α) οι συνδυασμοί χρωματικών αποχρώσεων ή και μεμονωμένο χρώμα του προϊόντος ή της συσκευασίας του (έχει γίνει δεκτό από τη νομολογία του ΔΕΚ στις αποφάσεις Libertel C-104/01 και Heidelberger C-40/92), (β) τα διαφημιστικά συνθήματα (slogans). Αυτά τα δύο είναι πολύ συνηθισμένα "εργαλεία" διαφήμισης, έχουν ήδη γίνει δεκτά πολλά τέτοια σήματα στο παρελθόν και δεν υπάρχει λόγος να μην μνημονεύονται στην ενδεικτική απαρίθμηση του αρ. 1.