• Σχόλιο του χρήστη 'Αρβανίτης Θοδωρής' | 20 Σεπτεμβρίου 2012, 07:59

    Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από την έννοια των "παραπόνων". Και αυτό γιατι σύμφωνα και με τις σύγχρονες αρχές της Διοίκησης, οι εταιρείες δεν έχουν ανάγκη μόνο από συλλογή παραπόνων αλλά γενικότερα όλων των εντυπώσεων των πελατών, ακόμα και των θετικών. Και αυτό γιατί όταν μια επιχείρηση κάνει κάτι καλά, θα πρέπει να γνωρίζει πως αυτό έχει απήχηση στον καταναλωτή/πελάτη ... Άρα η πρότασή μας είναι να μετονομαστεί σε Έντυπο Εντυπώσεων, όπου μπορούν να είναι είτε θετικές είτε αρνητικές. Επίσης λάβετε υπόψη πως η λέξη "παράπονο" σε έναν όμορφο χώρο υγειονομικής σημασίας είναι άκομψη ...