• Σχόλιο του χρήστη 'KΕ.Π.ΚΑ.-ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ' | 28 Σεπτεμβρίου 2012, 12:28

    Στην παράγραφο 3 πρέπει να γίνουν οι παρακάτω αλλαγές: • Εδάφιο i: Το εμβαδόν δεν πρέπει να ξεπερνά τα 20 τ.μ. • Εδάφιο iv: Δε συμφωνούμε, με την εξαίρεση. • Εδάφιο v: Τα παγωτά δεν πρέπει να εξαιρούνται, καθόλου. • Εδάφιο vi: Δε συμφωνούμε με καμιά, από τις δύο εξαιρέσεις. • Εδάφιο vii: Δε συμφωνούμε με την εξαίρεση. Η τιμή μονάδας είναι βασικό στοιχείο σύγκρισης και καταπολέμησης της ακρίβειας. Πρέπει να αναγράφεται, σε όλα τα προϊόντα, που αγοράζει ο καταναλωτής. Στην παράγραφο 5, δεν κατανοούμε την αναγραφή της τιμής μονάδας, σε μια μόνο πινακίδα, η οποία, όπως φαίνεται, θα είναι διαφορετική, από την πινακίδα, με την τιμή του προϊόντος. Αυτό θα καταλήξει να μην μπορεί ο καταναλωτής να συγκρίνει. Η τιμή μονάδας πρέπει, απαραίτητα, να αναγράφεται, στην ίδια πινακίδα, με την τελική τιμή και με το ίδιο μέγεθος γραμματοσειράς. Στην παράγραφο 6, διαφωνούμε ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα μπορούν να αντικαταστήσουν την αναγραφή της τιμής, σε κάθε συσκευασία, αλλά τα «ανεχόμαστε», λόγω κόστους. Στην παράγραφο 12, την ευθύνη, για την ορθή διαβίβαση των πληροφοριών μπορεί να τη φέρει η προμηθεύουσα επιχείρηση, όταν αυτή η ευθύνη είναι απέναντι, στο λιανοπωλητή. Η ευθύνη απέναντι, στον καταναλωτή, πρέπει να ανήκει, αποκλειστικά και εξ’ ολοκλήρου, στο λιανοπωλητή, γιατί αυτός συναλλάσσεται, με τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής παραπλανηθεί, από μη ορθή, ή μη πληροφόρηση και υποστεί ζημία, πρέπει να αποζημιώνεται, από το λιανοπωλητή. Δεν είναι αποδεκτό να ψάχνει ο καταναλωτής να βρει και να έρθει, σε επαφή, με τον προμηθευτή του πωλητή. Για το Δ.Σ. του ΚΕ.Π.ΚΑ. Νικόλαος Τσεμπερλίδης, Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ., Μέλος Ο.Κ.Ε., και Αν.Μέλος της Ε.Ο.Κ.Ε. Ευαγγελία Κεκελέκη, Γεν. Γραμματέας ΚΕ.Π.ΚΑ., Αντιπρόεδρος Παρατηρητηρίου Εσωτερικής Αγοράς, Μέλος Ε.Ο.Κ.Ε. και Μέλος Ε.Σ.Ο.Κ.