• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΤΡΟΛΟΓΟΣ' | 28 Σεπτεμβρίου 2012, 13:23

    Άρθρο 119 Σωληνώσεις στα βυτιοφόρα οχήματα διανομής πετρελαίου θέρμανσης ΣΧΟΛΙΟ: ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΕΝΩ ΤΕΧΝΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (ποιος κατασκευαστης αντλίας πετρελαίου δίνει χαρακτηριστικά παροχής αέρα (υπο πίεση) , και σε ποιο μανομετρικό μπορεί να λειτουργήσει ? Τι θα γίνεται όταν η δεξαμενή βρίσκεται σε όροφο ? ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΦΘΟΡΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΤΟΥ ΒΥΤΙΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ( που ακούστηκε αντλια πετρελαίου να λειτουργεί ως κομπρεσσερ). ΕΠΙΣΗΣ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΑΡΟΧΉ ΕΥΚΑΜΠΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ ΜΙΑΣ ΙΝΤΣΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ Ή ΣΕ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΡΟΦΕΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ? ΠΡΟΤΑΣΗ: 1. Να παραλειφθεί το άρθρο σχετικά με τις σωληνωσεις και να προταθεί άλλος τρόπος εκκένωσης του λαστιχου. 2. Να επιτρέπεται η ύπαρξη μόνο ενός συνδεδεμένου εύκαμπτου σωλήνα 1`` ή 1,5 `` για την παράδοση πετρελαίου θέρμανσης . Επιτρέπεται όμως η ύπαρξη και β` αναμονής για υποδοχή εύκαμπτου σωλήνα της άλλης διατομής σωλήνα. Οι συνδέσεις των σωλήνων θα είναι με ταχυσύνδεσμο και απαγορεύεται να είναι συνδεδεμένοι και οι δύο ταυτόχρονα, είτε κατά την ώρα παράδοσης πετρελαίου είτε κατά την κίνηση ή την στάση του βυτιοφόρου.