• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Σάμπαλος, Δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω - Διαμεσολαβητής επίλυσης διαφορών (CEDR)' | 11 Οκτωβρίου 2012, 21:43

    Και οι δύο εναλλακτικές διατυπώσεις φαίνονται ατελείς: Στην 1η λείπει η δυνατότητα παρέμβασης του Υπουργού και στην 2η φαίνεται σαν όλα να μεταφέρονται αυτομάτως στον Υπουργό μετά την νόμιμη προθεσμία (ή αυτό θα είναι το αποτέλεσμα της ρυθμίσεως). Η σύνθεση των δύο είναι προτιμότερη: "... Ο σχετικός φάκελος, στη συνέχεια, διαβιβάζεται αμελητί στη Γενική Διεύθυνση Αδειοδοτήσεων για περαιτέρω κατ’ αρμοδιότητα ενέργειες. Ο πρόεδρος της ΔΕΣΕ ή ο νόμιμος αναπληρωτής εκδίδει διαπιστωτική πράξη με την οποία βεβαιώνει σχετικά με την υποβολή της δηλώσεως και των δικαιολογητικών του προηγούμενου εδαφίου και η οποία εξομοιούται με την αντίστοιχη άδεια/έγκριση ως προς όλες τις συνέπειες [χρειάζεται ανάλυση / εξειδίκευση]. Ο σχετικός φάκελος, στη συνέχεια, διαβιβάζεται αμελητί στη Γενική Διεύθυνση Αδειοδοτήσεων για τις περαιτέρω κατ’ αρμοδιότητα ενέργειες. Εντός της προθεσμίας της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου η αρμόδια για κάθε άδεια/έγκριση υπηρεσία προβαίνει στον έλεγχο των προϋποθέσεων του νόμου για την έκδοση της αδείας/έγκρισης και είτε εκδίδει τη σχετική άδεια σύμφωνα με την αίτηση και τα στοιχεία του φακέλου, είτε απορρίπτει αυτήν αιτιολογημένα. Σε περίπτωση που παρέλθει άπρακτη η προθεσμία της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, η αρμοδιότητα έκδοσης της σχετικής άδειας μεταφέρεται κατ’ αποκλειστικότητα και κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, ειδικών και γενικών, στον Υπουργό Ανάπτυξης ...