• Σχόλιο του χρήστη 'Γίωργος Μιχ. Βασιλείου' | 23 Οκτωβρίου 2012, 10:09

    «Στο άρθρο 21 «Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου» του σχεδίου νόμου, δεν προβλέπεται τροποποίηση στην κατηγοριοποίηση δαπανών του Ν.3908/2011, άρθρο 3 Ενισχυόμενες δαπάνες. Επειδή κατά την εφαρμογή των Ν. 2601/1998, Ν. 3299/2004 και Ν. 3809/2011 προκύπτουν πολυποίκιλα προβλήματα λόγω της αναντιστοιχίας των δαπανών όπως ορίζονται, στο άρθρο 3 του Ν. 3809/2011 και αυτών που έχουν θεσπισθεί με το ΠΔ 1123/1980 (ΕΓΛΣ) και το άρθρο 48, παράγραφος 1 του Ν. 1041/1980, το ΠΔ 134/96 με το οποίο εφαρμόσθηκε η υποχρεωτική τήρηση των λογιστικών καταστάσεων για τις Ανώνυμες Εταιρίες και τις ΕΠΕ, του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων αλλά και των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. Τα προβλήματα αυτά επιλύονται με τον Οδηγό Αξιολόγησης Αιτημάτων Υπαγωγής των Γενικών Επενδυτικών Σχεδίων και των Μεγάλων Επενδυτικών Σχεδίων και Κώδικας Δεοντολογίας Αξιολογητών, Έκδοση 1γ/15-11-2011. Η Διοικητική εγκύκλιος του ΟΑΑΥ και ΚΔΑ δεν κατισχύει του Νόμου και άρα επιδέχονται σειρά από αμφισβητήσεις, διαφορετικές ερμηνείες, ενστάσεις και άλογες καθυστερήσεις που τελικά γίνονται προσκόμματα στην υλοποίηση της επένδυσης. Για το λόγο αυτό προτείνεται: ο Οδηγός Αξιολόγησης Αιτημάτων Υπαγωγής και Κώδικας Δεοντολογίας Αξιολογητών, να γίνει με Κοινή Υπουργική Απόφαση. Προτείνεται η να γίνει προσθήκη στη παράγραφο 4 του άρθρου 3 ως εξής: Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του κατά περίπτωση αρμοδίου Υπουργού εξειδικεύονται οι όροι της παραγράφου 1 εδάφια α, β, και γ. Η απόφαση αυτή εφαρμόζεται και για τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στο Ν. 2601/1998 και Ν. 3299/2004 και δεν έχουν εκδοθεί αποφάσεις ολοκλήρωσης.