• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Θεοδοσιου μηχανικος αεροσκαφων B1.1' | 4 Νοεμβρίου 2012, 22:49

    Διαβάζοντας επιμελώς, το κεφάλαιο Ε΄ του σχεδίου νόμου, περί ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΦΙΛΙΚΟΥ ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, το οποίο αναφέρεται και νομοθετεί, την ΙΔΡΥΣΗ ,ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ,κοινώς ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ, θα ήθελα, με όλο τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη μου, προς την αρχή του σχεδίου νόμου και βάση ,των αρκετών ετών επαγγελματικής μου εμπειρίας, με το συγκεκριμένο αντικείμενο(ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ, ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ),να επισημάνω ,ορισμένα σημεία επί του σχεδίου νόμου ,τα όποια, αν εφαρμοστούν ,κάθε άλλο παρά φιλική θα κάνουν την λειτουργία και την επιχειρηματική δραστηριότητα των ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ και των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ στην Ελλάδα. Ορισμένα μάλιστα την κάνουν ΑΔΥΝΑΤΗ! • Συγκεκριμένα > Στο ΑΡΘΡΟ 33, στις γενικές διατάξεις του κεφαλαίου Ε,΄ παράγραφος στ’, η απαγόρευση ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ σε περιοχές ΝΑΤΟURA 2000, ουσιαστικά , ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΝΗΣΙΑ και ΠΕΡΙΟΧΕΣ στην ΕΛΛΑΔΑ, στα όποια η διασύνδεση τους με υδροπλάνο, ίσως να είναι ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας, καθώς η επικοινωνία τους με άλλο τακτικό μέσον τόσο ΓΡΗΓΟΡΟ και ΑΣΦΑΛΕΣ, δεν είναι εφικτή. Το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ, σαν (μηχανικό) μέσο, είναι καταρχήν ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, το οποίο από άποψη σχεδίασης, κατασκευής και συντήρησης ,ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ! διαρροές, καύσιμων λιπαντικών ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη μορφή, διαρροής, απώλειας, κακοτεχνίας η ρύπανσης , τόσο στο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, όσο και στους επιβάτες του, κάνοντας το, να επηρεάζει το περιβάλλον, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ,από οποιοδήποτε άλλο θαλάσσιο η επίγειο μέσο μεταφοράς! Μετά από ΕΠΙΣΗΜΗ ερευνά,( η όποια είχε διάρκεια πέντε (5) ετών!) του U.S. CORPS OF ENGINEERS- το οποίο είναι παράρτημα του αμερικανικού στρατού- για την ρύπανση, η παρενόχληση του περιβάλλοντος από ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ,ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ! το πόρισμα της οποίας κατατέθηκε στο ΚΟΓΚΡΕΣΟ, κατέληξε στο ότι τα ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ με ΚΑΝΕΝΑ τρόπο! Επίσης ,όταν το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ βρίσκεται στην θαλάσσια επιφάνεια και υπάγεται, στους ναυτικούς νομούς ,όπως οποιοδήποτε άλλο πλωτό μέσο, γιατί να απαγορεύεται η λειτουργία του, σε περιοχές ΝΑΤΟURΑ 2000 όταν επιτρέπεται η λειτουργία πλωτών μεσών τα οποία είναι ,αν μη τι άλλο, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ρυπογόνα και απαιτούν και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ εγκαταστάσεις ,οι οποίες σίγουρα επηρεάζουν το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ περισσότερο!