• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Θεοδοσιου μηχανικος αεροσκαφων B1.1' | 4 Νοεμβρίου 2012, 22:23

    επηρεάζουν το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ περισσότερο! Στο ΑΡΘΡΟ 41, (ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΦΟΡΕΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ) παράγραφος ηη,’ στο οποίο αναφέρεται η υποχρέωση ΜΟΝΙΜΟΥ ΥΔΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ και η επέκταση του ΣΤΗΝ ΠΛΩΤΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑ, κάνοντας πιο δύσκολη την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ και ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΣ το ΚΟΣΤΟΣ των ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ και συνεπώς και της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ, για ένα μέσο το οποίο αφενός βρίσκεται ήδη στο νερό, αφετέρου Το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ από ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ του,(αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης κινητήρων +πυροσβεστικές φιάλες σε συγκεκριμένα εμφανή σημεία εντός της ατράκτου), πυροσβεστικές φιάλες σε κάθε σημείο πρόσδεσης ΥΔΡΟΠΛΑΝΟΥ, συν την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ, ΜΟΝΙΜΗ παροχή γλυκού νερού, ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ με ειδικό λάστιχο για την εξυπηρέτηση του,(αφαλάτωση) στο ίδιο σημείο. Επίσης, στο ίδιο ΑΡΘΡΟ παρ.θ,θ(ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΕΣΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ) τα όποια , επίσης, ΕΚΤΟΞΕΥΟΥΝ το κόστος κατασκευής(αγορά και εγκατάσταση ΑΚΡΙΒΟΥ εξοπλισμού), την κάνουν δυσκολότερη και απαιτούν συντήρηση! Για ένα μέσο μεταφοράς οπού όπως επεσήμανα παραπάνω, μετά από ΕΠΙΣΗΜΕΣ έρευνες, ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΕΙ! Η τουλάχιστον ρυπαίνει λιγότερο ,από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο, πλωτό η επίγειο μέσο. Οι διαρροές και η ρύπανση από ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ σε αεροπλάνα(ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ! Απόδειξη για αυτό είναι και η ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ τους ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ όχι μονό στη ΘΑΛΑΣΣΑ αλλά και σε ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ όπως ΛΙΜΝΕΣ η ΠΟΤΑΜΙΑ από τα οποία, πολλά ανήκουν και σε ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ( Ιταλία, Ισπανία ,Καναδάς, Αμερική κλπ) με ΜΗΔΕΝΙΚΑ φαινόμενα ρύπανσης.