• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Α.Ε.' | 6 Νοεμβρίου 2012, 19:31

    Αναφορικά με το συγκεκριμένο άρθρο προτείνουμε τα ακόλουθα: 1. Σε σχέση με τη διαδικασία αξιολόγησης, θα πρέπει να δίνεται περισσότερος χρόνος ανταπόκρισης στους επενδυτές, ειδικά όταν σήμερα η επί της ουσίας αξιολόγηση ολοκληρώνεται εντός πέντε εργάσιμων ημερών, αλλά η ανακοίνωση της βαθμολογίας, καθώς και η ετοιμασία και η υπογραφή της υπουργικής απόφασης υπαγωγής καθυστερεί αφάνταστα υπερβολικά. Κατά την ανακοίνωση της βαθμολογίας θα πρέπει να ανακοινώνεται επίσης και ο εγκεκριμένος προϋπολογισμός ώστε να υπάρχει δικαίωμα ένστασης και επί της περικοπής δαπανών. Επίσης παράλληλα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα πρέπει να αναρτώνται και οι εκθέσεις αξιολόγησης ώστε να είναι τεκμηριωμένες οι ενστάσεις. 2. Πρέπει να υπάρξει δομημένος τρόπος ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τα γραφεία εξυπηρέτησης επενδυτών ώστε να είναι δυνατή η αποστολή γραπτών ερωτημάτων με αντίστοιχη γραπτή – δεσμευτική απάντηση, εντός δύο εργάσιμων ημερών. Θα πρέπει να υπάρχει ανάρτηση στο διαδίκτυο των συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων, για την ενημέρωση όλων των εμπλεκόμενων φορέων. 3. Στις περιπτώσεις αξιολόγησης και ελέγχου υλοποίησης των επενδυτικών σχεδίων όταν ο επενδυτής αδυνατεί να προσκομίσει κάποια δικαιολογητκά (π.χ. αποδεικτικά αδειοδοτήσεων, πιστοποιήσεις αυξήσεων κεφαλαίου,κ.α.) εξαιτίας καθυστέρησης των αρμόδιων υπηρεσιών και όχι δικής του υπαιτιότητας, τότε να ολοκληρώνεται επιτυχώς η διαδικασία ελέγχου με τη προσκόμιση υπέυθυνης δήλωσης του επενδυτή, ότι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα προσκομισθούν όταν εκδοθούν.