• Σχόλιο του χρήστη 'POLIS PARK A.E' | 8 Νοεμβρίου 2012, 11:30

    Οι σημερινές συνθήκες υπερφόρτωσης των μεγάλων, ιδίως, πόλεων από αυτοκίνητα επιβάλουν την παροχή κινήτρων για επενδύσεις σε Κλειστούς Χώρους Στάθμευσης εκτός οδού δεδομένου ότι κάθε είδος στάθμευσης επί των οδών στραγγαλίζει την κυκλοφορία και καθιστά την ζωή και την παραγωγική διαδικασία ανυπόφορες και αναποτελεσματικές. Πέραν αυτού όμως έχει αποδειχθεί ότι οι εισπράξεις από την στάθμευση δεν είναι σε θέση να αποσβέσουν το σύνολο των απαιτουμένων κεφαλαίων. Για τον λόγο αυτό όλοι ανεξαιρέτως οι σχετικοί διαγωνισμοί απέβαινα άγονοι μέχρις ότου έγινε αντιληπτό και καθιερώθηκε επιδότηση των Σταθμών Δημόσιας χρήσης με 4080€ ανά θέση και τότε έγιναν αρκετές επενδύσεις στην Αθήνα κυρίως γιατί ΄στην επαρχία με την μικρή χρέωση αποδείχθηκε ανεπαρκές. Κατόπιν αφ΄ενός μεν λόγω αύξησης του κόστους κατασκευής το ποσό της επιδότησης έγινε ανεπαρκές τελείως ακόμη και για την Αθήνα και στην συνέχεια καταργήθηκε τελείως οπότε δεν γίνεται πλέον καμία παρόμοια επένδυση και όλοι οι προκηρυχθέντες διαγωνισμοί βγήκαν άγονοι και θα συνεχίσουν να βγαίνουν 'οσο δεν προβλέπεται σχετική ανακούφιση. Επιβαρυντικό των ανωτέρω είναι ο ανεπαρκής έλεγχος της παράνομης στάθμευσης που καταδικάζει τις πόλεις να μη μπορούν να αναπνεύσουν. Κατόπιν αυτού θα προτείναμε στο άρθρο 2, παράγραφος 3 περίπτωση δ του Ν. 3908/2011 να προστεθεί το εξής: "εκτός των έργων κλειστών σταθμών δημόσιας χρήσης" όπως ίσχυε στον Ν.3299/2004 καθώς και "επενδυτικών σχεδίων ειδικής εθνικής σημασίας όπως θα καθορίζεται από σχετική υπουργική απόφαση" Χαράλαμπος Στ. Ησαΐας Διευθύνων Σύμβουλος