• Σχόλιο του χρήστη 'Ρουμελιωτης Δημητριος' | 19 Δεκεμβρίου 2012, 00:59

    Η ημερα της Κυριακης απωτελει ιδιαιτερη αργια θελογικου χαρακτηρα για οσους εχουν επιλεξει την Ορθοδοξια. Για εμας τους Ορθοδοξους, η αργια της Κυριακης ενεχει δογματικο θεολογικο χαρακτηρα ιδιαιτερας σπουδαιοτητας. Η αληθεια αυτη κατανοηθηκε απο τις απαρχες της επιλεγομενης Βυζαντινης Αυτοκρατοριας και συνιστα πλεον μερος της παραδωσεως μας. Προσωπα ξενα της θεολογικης και εθνικης παραδοσεως, προσπαθουν να μας επιβαλουν αλλοτριες επιλογες, οι οποιες πλητουν την θεολογικη μας τουλαχιστον συνειδηση. Η επι κερδοφορια εργασια της Κυριακης ειναι πρακτικη ξενη της ταυτοτητας μας. Βεβαιως, ειναι δεδομενο, οτι πολοι εξ ημων, ειτε με προσωπικη επιλογη τους, ειτε εξ καθηκοντως εργαζωνται την Κυριακη. Η πρακτικη αυτη ειναι απολυτως κατανοητη μεσα στα ορια του προσωπικου αυτεξουσιου εκαστου, και ειναι υπο ελευθερα αιρεση. Η οποιαδηπωτε νομικη υποχρεωση εκ της πολιτειας προς εργασια την ημερα της Κυριακης, θα φερει την (ΤΡΕΧΟΥΣΑ) πολιτεια σε αντιθεση με την αιωνιοτητα της θεοθεν θεολογικης πιστεως , και οχι μονον, μετα της πληψειοφιας των πολιτων. Η προσπαθεια επιβολης αλλοτριων πρακτικων εκ μερους αθεων και ετεροδοξων, μονον ταραχη θα επιφερει στην Ελληνικη κοινωνια. Εαν, η επιβολη αυτης της ταραχης, ειναι πολιτειακη επιλογη, τοτε προφανως, η ταυτοτητα και η ποιοτητα της πολιτειας, αυτοδικαιως τιθεται υπο εναν ακομη θεολογικο και εθνικο προβληματισμο.