Αρχική Ρύθμιση των Χρεών Υπερχρεωμένων ΚαταναλωτώνΆρθρο 2. Διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμούΣχόλιο του χρήστη Χ | 29 Οκτωβρίου 2009, 16:42
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
4 του παρόντος νόμου και να έχει αποβεί άκαρπη Τι σημαίνει άκαρπη ? Το ρωτώ γιατί έχω προσπαθήσει στο παρελθόν (πληρώνοντας δικηγόρο για την σύνταξη της αίτησης) και δεν πήρα ποτέ καμία απάντηση από την τράπεζα. Αυτό θεωρείτε άκαρπη προσπάθεια ή αν δεν απαντούν ποτέ η τράπεζες δεν θα προχωρεί και ποτέ ή αίτηση στο δικαστήριο ?