• Σχόλιο του χρήστη 'Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ' | 4 Ιανουαρίου 2014, 21:49

    Στο σημείο αυτό πρέπει να προβλεφθεί ότι οι Αναθέτουσες Αρχές μπορούν να ζητούν μείωση της τιμής των μειοδοτών και μόνο χωρίς αυτό να θεωρείται αντιπροσφορά. Εξάλλου αυτό είναι δεκτό στη Νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου με το σκεπτικό ότι το να ζητήσει κανείς μείωση της τιμής απο το μειοδότη δεν είναι αντιπροσφορά γιατι δεν θα μπορούσε να επηρεάσει την κρίση της Επιτροπής. Ο μειοδότης απο τον οποίο ζητείται μείωση θα ήταν όπως και να είχε μειοδότης. Το πρόβλημα αυτό αναδεικνύεται κυρίως με την εφαρμογή του Παρατηρητηρίου Τιμών της ΕΠΥ που μπορεί ο νόμος να τάσσει κατα την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς να είναι σύμφωνες οι προσφορές με το Παρατηρητήριο Τιμών το ζητούμενο είναι όμως όταν οι τιμές κάποιων προϊοντων έχουν εντωμεταξυ μειωθεί δραστικά. Απο τη μια δεν μπορείς να κατακυρώσεις σύμβαση αν υπάρχει μεγάλη διαφορά με το κίνδυνο να ζημιωθεί το Δημόσιο απο την άλλη η ακύρωση του Διαγωνισμού και η επαναπροκήρυξη και η ταυτόχρονη προσφυγή σε διαδικασίες διαπραγμάτευσης δεν εγγυαται την απρόσκοπτη προμήθεια ενώ ελλοχεύει ο κίνδυνος να κατηγορηθεί η αναθέτουσα αρχή ότι ενδιαφέρεται να αγοράσει τα είδη της εταιρείας που δίνει τα προϊοντα της φθηνα στο Παρατηρητήριο Τιμών. Με εκτίμηση, Διονύσης ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αναπληρωτής Διοικητής ΓΝ Αργολίδος-Ν.Μ Ναυπλίου