• Σχόλιο του χρήστη 'Ντέπη Τζιμέα Δ/ντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου ΟΤΕ' | 22 Σεπτεμβρίου 2014, 09:15

    Για την σύνταξη μιας στρατηγικής απαραίτητη προϋπόθεση είναι η σε βάθος έρευνα του αντικειμένου της στρατηγικής. Χρειάζεται δηλαδή μια ενδελεχής αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης σήμερα στην Ελλάδα όσον αφορά στην διείσδυση της ΕΚΕ στο σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και ανά κατηγορία όπως αυτές ορίζονται στην παράγραφο 7.5.2 του ΣΕΣΕ. Έχει μεγάλη σημασία κυρίως για το τμήμα των μεγάλων επιχειρήσεων (Μ1 και Μ2) που απασχολούν πάνω από το 50% των εργαζομένων ο βαθμός υιοθέτησης αρχών και πρακτικών ΕΚΕ και η αναφορά συμμόρφωσης με αυτές. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες κατηγορίες έστω και αν είναι προφανές ότι τα ποσοστά εκεί θα είναι σαφώς μικρότερα. Αντίθετα, η καταγραφή θα γίνει εκ των υστέρων αφού συμπεριλαμβάνεται σαν ένα μέρος των δράσεων για την υλοποίηση της στρατηγικής (παρα 7.6) που θα έπρεπε να βασίζεται στα στοιχεία αυτά.