• Σχόλιο του χρήστη 'Χαλιμούρδας Γεώργιος' | 24 Φεβρουαρίου 2016, 22:40

    Είναι ξεκάθαρο ότι από την προτεινόμενη ρύθμιση δεν προκύπτει από πουθενά ότι η εν λόγω επιστροφή της επιχορήγησης αποτελεί κύρωση . Αφού το έργο δεν απεντάσσεται από τον αναπτυξιακό νόμο αλλά ούτε και υπάρχει κάποια πιστοποίηση Αρμόδιου Οργάνου για παραβάσεις της Νομοθεσίας και των Όρων Υπαγωγής της επένδυσης που αυτό θα συνεπάγονταν κύρωση .Άρα και σε αυτήν την περίπτωση εφαρμογή θα πρέπει να έχει η Τροπολογία του Μάιου του 2015 στον Ν.4328, και η οποία προβλέπει ότι « το ποσό επιστρέφεται στο Δημόσιο, ατόκως, καθότι η εν λόγω επιστροφή είναι προφανές ότι δεν επιβάλλεται ως κύρωση, που θα συνεπαγόταν την καταβολή τόκου» Άρα θα πρέπει να γίνει η εξής Τροποποίηση στο Άρθρο 6 1. Το ποσό της προκαταβολής που χορηγήθηκε σύμφωνα α. με το άρθρο 8 παρ. 1, περ. α (iii) του νόμου 3299/2004, όπως ισχύει, και β. με την περίπτωση α’ της παραγράφου 1 και της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Προεδρικού Διατάγματος 35/2011 (Α΄88), όπως ισχύει, δύναται να επιστραφεί, ατόκως από την ημερομηνία χορήγησής της, κατόπιν αίτησης του φορέα του επενδυτικού σχεδίου και αποδοχής της από την Διοίκηση καθότι η εν λόγω επιστροφή είναι προφανές ότι δεν επιβάλλεται ως κύρωση, που θα συνεπαγόταν την καταβολή τόκου