• Σχόλιο του χρήστη 'Ζώτος Βασίλης' | 25 Φεβρουαρίου 2016, 23:46

    Θα ήθελα να επισημάνω στην διαβούλευση που γίνετε για τον νόμο 3299 και 3908 , το εξής: Ο περιορισμός κίνησης των κεφαλαίων capital control που επιβλήθηκε απρόοπτα είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσει δυσλειτουργία στις επιχειρήσεις , οι οποίες βρέθηκαν σε πρωτοφανείς συνθήκες για την χώρα, πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν και άλλες να υποστούν οικονομικό έμφραγμα , μέσα σε όλο αυτό το κλίμα που επικρατεί θα πρέπει να υλοποιήσουν και τεραστία επενδυτικά σχέδια που είχαν σχεδιαστεί το 2006 . Πάρα πολλά επενδυτικά σχέδια βάλτωσαν- πάγωσαν αφού οι ξένοι οίκοι του εξωτερικού δεν προμηθεύουν πια τις Ελληνικές επιχειρήσεις. Οποίες επιχειρήσεις κατάφεραν και βρήκαν εγγυητική για να καταθέσουν προκειμένου να λάβουν προκαταβολή επιχορήγησης , αυτή κατατέθηκε σε δεσμευμένο από την Τράπεζα λογαριασμό . Οι εγγυητικές αυτές μέσα στην κρίση κοστίζουν πάρα πολύ ακριβά και οι τόκοι - όροι που επιβάλουν ότι τράπεζες είναι ήδη καταχρηστικοί και δεν αφήνουν κανένα περιθώριο να ζητήσει και το Δημόσιο τόκο για την επιστροφή της επιχορήγησης. Είναι απαραίτητο να επικρατήσει η λογική , η έντοκη επιστροφή της επιχορήγησης δεν είναι ρεαλιστικός στόχος και έτσι θα πρέπει : Η επιστροφή της επιχορήγησης και πόσο μάλιστα αυτές που κατατέθηκαν σε δεσμευμένο λογαριασμό να επιστραφεί άτοκα: Δηλαδή: 1. Το ποσό της προκαταβολής που χορηγήθηκε σύμφωνα α. με το άρθρο 8 παρ. 1, περ. α (iii) του νόμου 3299/2004, όπως ισχύει, και β. με την περίπτωση α’ της παραγράφου 1 και της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Προεδρικού Διατάγματος 35/2011 (Α΄88), όπως ισχύει, δύναται να επιστραφεί, ατόκως από την ημερομηνία χορήγησής της, κατόπιν αίτησης του φορέα του επενδυτικού σχεδίου και αποδοχής της από την Διοίκηση , εφόσον αφορά προκαταβολή επιχορήγησης που κατατέθηκε σε δεσμευμένο από την Τράπεζα λογαριασμό.