• Σχόλιο του χρήστη 'Δίκτυο Οργανώσεων και Πολιτών για ένα Βιώσιμο Ιστορικό Κέντρο' | 29 Αυγούστου 2016, 10:24

    Αρ 31 άδεια Κ.Χ. Με το ΣΝ θα πρέπει να γίνουν ορισμένες αποσαφηνίσεις, ώστε να εξασφαλίζεται ότι δεν υπάρχει διακινδύνευση του δημόσιου συμφέροντος, όπως είναι ο στόχος του Σ.Ν : • Η οριοθέτηση των περιοχών παραχώρησης πρέπει να εξασφαλίζει το καθεστώς κοινοχρησίας και την ανεμπόδιστη χρήση του Κ.Χ., και την τήρηση των εθνικών και διεθνών κανονισμών για την βιώσιμη κινητικότητα και την ανεμπόδιστη πρόσβαση ατόμων με αναπηρία. • Η άδεια χρήσης ΚΧ υπόκειται σε καθεστώς ελέγχου ως προς την καταλληλότητα του ΚΧ και κάθε Δήμος επιβάλλεται να εκδώσει κανονιστική πράξη με την οποία προσδιορίζονται τα κριτήρια βάσει των οποίων επιτρέπεται η παραχώρηση χρήσης του Κ.Χ. ή οριοθετούνται βάσει μελέτης επακριβώς οι περιοχές δυνητικής παραχώρησης. • Μπορεί (συμπληρωματικά) να προβλεφθεί ΚΥΑ (Υπ Εσωτερικών και ΥΠΕΝ) για την καταγραφή των προϋποθέσεων και κριτηρίων οριοθέτησης των περιοχών παραχώρησης (παράλληλα με την ΥΑ της παρ 2.), που θα έχει γενική εφαρμογή στις περιπτώσεις που δεν έχει εκδοθεί κανονιστική πράξη Δ.Σ. • Να προβλεφθεί απαγόρευση κατασκευών επί ΚΧ (όπως ντέκ και ανεμοφράκτες) χωρίς έγκριση συνολικών «Μελετών Διαμόρφωσης» ανά ενότητα δημόσιου χώρου, εγκεκριμένων από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία κάθε δήμου. • Κάθε άδεια χρήσης ΚΧ συνοδεύεται από σχέδιο με συντεταγμένες και αναρτάται υποχρεωτικά σε εμφανές σημείο του καταστήματος, ενώ παράλληλα αναρτάται και στο ΟΠΣ • Η άδεια ΚΧ είναι ετήσια και η ανάκλησή της –σε περιπτώσεις παραβατικότητας- πρέπει να απλουστευθεί διότι δεν παρακωλύει την άσκηση της οικονομικής δραστηριότητας του ΚΥΕ, εντός του καταστήματος