• Σχόλιο του χρήστη 'χρήστοσ' | 12 Φεβρουαρίου 2017, 11:24

    Άρθρο 57 – Πληροφοριακό Σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης (στο εξής «Πληροφοριακό Σύστημα). Επανέρχομαι διότι όπως γνωρίζετε τους καλοκαιρινούς μήνες πολλοί πωλητές κάτοχοι αδειών στάσιμου υπαίθριου εμπορίου δραστηριοποιούνται στης περιοχές αυτές , όμως δεν είναι κάτοικοι των Δήμων αυτών και ούτε καν κάτοικοι των Περιφερειών αυτών, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σύζυγος μου είναι κάτοικος Λάρισας και κατέχει άδεια στάσιμου υπαίθριου εμπόριο από τον Δήμο Δίον Ολύμπου που της χορηγήθηκε το 2012 με την Κ1 -164 275/β /2011 και με τον Ν.4264/2014 ανανεώνετε εφόρου ζωής. Λοιπών τη θα κάνει ο υπάλληλος όταν θα δει ότι η σύζυγος δεν είναι μόνιμος κάτοικος στον Δήμο που της χορηγήθηκε η άδεια; Και αντιθέτως ο υπάλληλος της μόνιμης διαμονής της ότι πρέπει να καταχωρίσει την άδεια στο σύστημα και να εκδώσει νέο έντυπο της άδειας από την στιγμή που ο Δήμος αυτός δεν ανήκει στο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης στην οποία της χορηγήθηκε η άδεια της συζύγου μου; Ποιος θα καταχωρήσει την άδεια της συζύγου στο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης; Προφανώς και ο αδειούχος πωλητής δεν έχει πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης (στο εξής «Πληροφοριακό Σύστημα). Από την στιγμή που όλες οι άδειες θα ανανεωθούν. Άρθρο 22 παρ, δ) Ειδικότερα, προκειμένου για επαγγελματικές άδειες λαϊκών αγορών που κατά τη δημοσίευση του παρόντος έχουν ανανεωθεί με το προγενέστερο θεσμικό πλαίσιο, ως έναρξη της τριετίας θεωρείται η ημερομηνία ανανέωσης. Όσοι αδειούχοι δεν ανανεώσουν τις άδειές τους έως 31η Μαρτίου 2017, χάνουν το δικαίωμα δραστηριοποίησης και στις 31 Μαρτίου 2018 οι παραπάνω άδειες ανακαλούνται οριστικά αυτοδικαίως. Και γιατί να έχει ευθύνη ο επαγγελματίας αδειούχος πωλητής στην καταχώρηση των αδειών στο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης (στο εξής «Πληροφοριακό Σύστημα), την απόλυτη ευθύνη πρέπει να την έχουν οι υπάλληλοι που χειρίζονται το «Πληροφοριακό Σύστημα). Από την στιγμή που αδειούχος πωλητής θα αιτηθεί την ανανέωση της άδειας του άρθρο 22 παρ, δ), αυτομάτως ο υπάλληλος πρέπει να καταχώριση την άδεια αυτή στο «Πληροφοριακό Σύστημα), και να εκδώσει νέο έντυπο της άδειας , από την στιγμή που δεν έχει αιτηθεί ο αδειούχος λογικό είναι ότι δεν ισχύ η άδεια του, λόγο ότι η προθεσμία ανανέωσης της άδειας προβλέπετε στο άρθρο 22 παρ, δ ) και φυσικά θα υποστεί της κυρώσεις του άρθρου 54. γιατί έχει λήξη η άδεια του. Θεωρώ ότι όλα τα παρακάτω είναι περιττά, και πρέπει να διαγράφουν ακόμα πρέπει να απλουστευτεί το άρθρο 57 για να μην ταλαιπωρηθούν οι υπάλληλοι και οι επαγγελματίες αδειούχοι, και ακόμα να μην υπάρχουν προστριβές αναμεταξύ υπαλλήλων και αδειούχων πωλητών. 1. Μητρώο Αδειών Για το λόγο αυτό όλα τα φυσικά πρόσωπα αδειούχοι υπαιθρίου εμπορίου (λαϊκών αγορών, στάσιμου και πλανόδιου εμπορίου) θα πρέπει να προσέρχονται στους δήμους μόνιμης κατοικίας τους, προκειμένου να απογραφούν και να τους αποδοθεί νέο έντυπο άδειας. Για αδειούχους λαϊκών αγορών αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, οι αδειούχοι προσέρχονται στις οικείες Διευθύνσεις Λαϊκών Αγορών. 2. Μητρώο Ελέγχων – Προστίμων Μετά το πέρας των τασσόμενων προθεσμιών οι άδειες που δεν έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα, δεν θα ισχύουν μέχρι την ηλεκτρονική καταγραφή τους. Εκπρόθεσμη καταγραφή συνεπάγεται πρόστιμο ύψους 100 Ευρώ, ενώ η εμπορική δραστηριοποίηση των πωλητών, των οποίων οι άδειες δεν έχουν καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα, μετά το πέρας των εν λόγω προθεσμιών θα θεωρείται ως δραστηριοποίηση ελλείψει αδείας με τις συνεπαγόμενες κυρώσεις.