Αρχική Ρύθμιση των Χρεών Υπερχρεωμένων ΚαταναλωτώνΆρθρο 2. Διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμούΣχόλιο του χρήστη ΣΒ | 31 Οκτωβρίου 2009, 17:06
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οπως διατυπώνεται, ο υπερχερωμένος θα πρέπει να έχει προνοήσει να δράσει προ εξαμήνου. Αν όμως δεν έιναι εγγράμματος, ή έχει περιορισμένες γνώσεις, ποιός θα τον καθοδηγήσει να προνοήσει και να δράσει δεόντως; Δικηγόρος, σύλλογος καταναλωτών, κάποιος που ξέρει τα κατατόπια και κατανοεί τον νόμο; Γνώμη μου είναι να θεσπισθεί ρόλος "συμβούλου πτωχεύσεων" -- όπως γίνεται στο εξωτερικό -- που να προσφέρει τις υπηρεσίες του. Παραδείγματος χάριν, το υπουργείο να προσδιορίσει τα ελάχιστα προσόντα και τη δεοντολογία ενός τέτοιου επαγγελματία, και να τηρήσει κατάλογο αυτων των ατόμων. Τα δε ΚΕΠ να είναι η πρώτη επαφή του υπερχρεωμένου δανειολήπτη και να τον κατευθύνουν στον επαγγελματία, ο οποίος θα τον αναλάβει.