• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΒ' | 31 Οκτωβρίου 2009, 19:40

    Ο χρονικός προσδιορισμός του εξαμήνου προσθέτει σκόπελο στον υπερχερωμένο. Γνωρίζω έναν που βομβαρδιζόταν τηλεφωνικά από τις εισπαρακτικές εταιρείες, εκείνες στις οποίες οι τράπεζες έχουν πουλήσει τις απαιτήσεις τους. Φορτικότατα του τηλεφωνούσαν (ποτέ τίποτα εγγράφως) και μιλώντας "εκ μέρους της τάδε τράπεζας" ή "για λογαριασμό της τράπεζας τάδε" του έκαναν τη ζωή μαρτύριο, τον σάστισαν, του απέσπασαν ποσά "για να δείξει την καλή του διάθεση, προσβλέποντας σε διευθέτηση" -- ποσά που χρεώθηκε περισσότερο να τα πληρώσει -- και δεν τον άφησαν σε χλωρό κλαρί. Πού να σκεφτεί άνθρωπος στη θέση του να δράσει με ορίζοντα εξαμήνου. Για'κείνον, ο ορίζοντας ήταν και θα είναι το επόμενο δεκαήμερο και τα επόμενα φορτικά τηλεφωνήματα σε λίγες μέρες. Χρειάζεται ένας "σύμβουλος πτώχευσης", που θα μπορεί να δράσει αμέσως μόλις αναλάβει την υπόθεση του υπερχερωμένου, μόλις αυτός τον πλησιάσει, όχι να τον κάνει να περιμένει άλλο ένα εξάμηνο. Το ΚΕΠ κατά τη γνώμη μου θα είναι ο κρίσιμος πρώτος σταθμός αυτού του υπερχερωμένου και θα πρέπει να γνωστοποιηθεί ξεκάθαρα στους πολίτες ο ρόλος αυτός.