• Σχόλιο του χρήστη 'Θ, ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ' | 18 Απριλίου 2017, 11:09

    Άρθρο 84 Πρέπει να ληφθεί μέριμνα ώστε όταν ο λόγος και το πεδίο επιβολής κυρώσεων για παραβάσεις είναι "ποιοτικά" κατά βάση και κατ' ουσία ο ίδιος (π.χ. επισήμανση) να μην υπάρχουν πολλαπλές διαφορετικές κυρώσεις, διάσπαρτες σε διάφορες διατάξεις αρμοδιότητας ή συναρμοδιότητας διαφόρων αρχών. Οι παραβάσεις περί την επισήμανση πρέπει να συγκεντρωθούν, αξιολογηθούν και να κατηγοριοποιηθούν ει δυνατόν σε μια ενιαία διάταξη. Μάλιστα ειδικά στα απορρυπαντικά η κατάσταση έχει προ πολλού γίνει λίαν υπερβολική. Με τους νέους ΔΙΕΠΠΥ ο αριθμός διατάξεων που αφορά παραβάσεις και αντίστοιχες κυρώσεις σχετικά με την επισήμανση για τα απορρυπαντικά αυξάνεται σε οκτώ τουλάχιστον μόνο για χρηματικές κυρώσεις- πρόστιμα, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα και άλλων περιοριστικών διοικητικών κυρώσεων σε τρεις-τέσσερις άλλες διατάξεις. Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα μπορεί να υπάρχει όχι μόνο γενική ταυτότητα λόγου επιβολής κυρώσεων (παραβάσεις επισήμανσης) αλλά και απόλυτη ειδική ταυτότητα, δηλαδή μπορεί να πρόκειται ακριβώς για τις ίδιες παραβάσεις επισήμανσης. Αυτό συμβαίνει, ενδεικτικά και για παράδειγμα, στο άρθρο 84, το οποίο αναφέρεται σε πρόσθετες και διαφορετικές κυρώσεις για παραβάσεις κοινοτικών Κανονισμών 1907/06, 1272/08 και 648/04, για τις οποίες προβλέπουν αντίστοιχες κυρώσεις σήμερα η Απόφαση Υπ. Οικ.-ΑΧΣ 82/2009, Η ΚΥΑ 3015811/ 2010 και η Απόφαση Υπ. Οικ.-ΑΧΣ 381/05.