• Θεωρούμε ότι τα προβλεπόμενα στο εδάφιο β της παραγράφου 2 σχετικά με τη διεξαγωγή δημοψηφισμάτων εισάγουν μια ατελέσφορη διαδικασία, η οποία δυσχεραίνει τη λειτουργία των επιμελητηρίων για τους εξής λόγους: 1) είναι άγνωστο πως μπορεί να προκύπτει η πρόταση του 1/3 των ταμειακώς ενήμερων μελών. Εφόσον η υπηρεσία του επιμελητηρίου θα πρέπει να προβαίνει καταρχήν σε αυτή τη διαπιστωτική πράξη, θα επωμίζεται ένα σημαντικό βάρος για την εξακρίβωση του απαιτούμενου αριθμού των ταμειακώς ενήμερων μελών. 2) Δεν προσδιορίζεται χρόνος, εντός του οποίου πρέπει να κατατίθεται η συγκεκριμένη πρόταση. 3) Οι υπηρεσίες που παρέχονται έναντι συνδρομής δεν είναι υποχρεωτικές και συνεπώς η δυνατότητα που παρέχεται στα ταμειακώς ενήμερα μέλη στο Γ.Ε.Μ.Η. για την προσθήκη ή αφαίρεση κατηγοριών υπηρεσιών μπορεί να παρεμποδίσει όσα άλλα μέλη επιθυμούν τη λήψη αυτών των υπηρεσιών. 4) Η απασχόληση που μπορεί να προκύψει για την υπηρεσία γίνεται σε βάρος της εξάσκησης των άλλων αρμοδιοτήτων του επιμελητηρίου. Το εδάφιο ε της παραγράφου 2 πρέπει να αναδιατυπωθεί ως εξής: «συνεπικουρούν την Κεντρική Υπηρεσία Γ.Ε.Μ.Η., όπως αυτή ορίζεται με την παράγραφο 4 του άρθρου 24 του παρόντος, στην τήρηση του Γ.Ε.Μ.Η. για τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν έδρα στη χωρική ενότητα αρμοδιότητάς τους». Θεωρούμε ότι με αυτή τη διατύπωση απεικονίζονται ορθότερα οι αρμοδιότητες του κάθε επιμελητηρίου. Η πρώτη πρόταση του εδαφίου ζ της παραγράφου 6 πρέπει να αναδιατυπωθεί ως εξής: « Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου τους επιχορηγούν πάσης φύσεως πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην εξωστρέφεια και την οικονομική ανάπτυξη της περιφέρειάς τους ή γενικότερα της εθνικής οικονομίας και απονέμουν βραβεία ή άλλες τιμητικές διακρίσεις για διακεκριμένες επιχειρηματικές δραστηριότητες.